چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست مدیران کل تعاون و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان گیلان با فرماندار رضوانشهر

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندای رضوانشهر، صبح روز دوشنبه بیست و ششم فرودین ماه سال جاری علیزاده مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین حق پرست مدیرکل تأمین اجتماعی استان گیلان با حضور در محل فرمانداری رضوانشهر با فرماندار این شهرستان پیرامون مشکلات تولید و حوزه بیمه کارگری شرکت چوکا و جنگل شفارود دیدار نمودند.

فرماندار رضوانشهر در این دیدار ضمن خیرمقدم خدمت مدیران کل تعاون و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان گیلان و تبریک اعیاد شعبانیه به بیان مشکلات شرکت چوکا و جنگل شفارود پرداخته و افزود: با توجه به اینکه شرکت چوکا یکی از واحد‌های تولیدی مهم در منطقه است و نقش مهمی در اقتصاد استان و اشتغال داشته، گفت: تلاش ما بر رونق تولید این شرکت است که توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری را می طلبد.

محمد مهدی مظفری به حوزه بیمه کارگری شرکت چوکا و جنگل شفارود اشاره نمود و خواستار مساعدت و برطرف نمودن مشکلات عمومی بیمه ای و قشر زحمتکش کارگری و همچنین کارگران بازنشسته جهت برخورداری از مزایای سخت و زیان آور شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان به منظور تسریع در توسعه، هدایت منابع مردمی به بخش های تولیدی، بسترسازی برای ورود به بخش های تعاونی و خصوصی به فعالیت های اقتصادی و انجام طرح های مختلف می باشد، گفت: این شرکت تعاونی می تواند با استفاده از نیروهای صاحب فکر و ایده نقش مهمی در پیشبرد اهداف و رشد و توسعه این شهرستان داشته باشد که در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

همچنین علیزاده مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز در این دیدار گفت: استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی و دهیاران می تواند در تشکیل و فعالیت شرکت توسعه و عمران شهرستان رضوانشهر نقش موثری داشته باشد.

در ادامه نیز حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در این دیدار پیرامون بر طرف نمودن مشکلات بیمه ای حوزه کارگری و کارگران بازنشسته چوکا و شفارود گفت: در این حوزه حمایت های بسیاری از شرکت چوکا و جنگل شفارود بعمل آمده، ضمن اینکه اینکه شرکت چوکا و شفارود با وجود داشتن بدهی معوق به تامین اجتماعی همچنان از مزایا و خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند که این موضوع به دلیل حمایت از اشتغال و تولید انجام می گیرد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …