چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست مشترک فرمانداران با فرماندهان انتظامی مناطق غرب گیلان با محوریت جغرافیای جرم و امنیت عمومی به میزبانی فرمانداری شهرستان رضوانشهر با حضور دکتر اسمعیل پور مدیر کل امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری گیلان

همای گیلان، یکی از مولفه های مهم و حساس برای ایجاد و حفظ امنیت، وقوف و شناخت صحیح، این عوامل به تدریج و یا به صورت دفعی در بعدی از زمان و مکان و در جغرافیای خاص می تواند به یک بحران مبدل شده و آسیب های جدی را متوجه ثبات و امنیت پایدار در یک حوزه سرزمینی نمایند.

با توجه به نقش بسیار محوری فرمانداران به عنوان روسای شورای تامین و فرماندهان انتظامی که وظیفه اصلی تولید و حفظ امنیت را بر عهده دارند به همین منظور با توجه به تهدیدات و آسیب ها و چالش ها جلسه مشترکی در این راستا در محل فرمانداری رضوانشهر برگزار شد.

در این نشست مهندس مظفری فرماندار رضوانشهر، مهندس محسنی فرماندار شفت، مهندس عامر فرماندار ماسال، مهندس مهدوی فرماندار تالش، فتح اللهی فرماندار صومعه سرا، مهندس ساسانیان معاون سیاسی فرمانداری آستارا و همچنین مهرگان مشاور عالی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ حسینی مقدم معاون عملیات ف. انتظامی استان و فرماندهان انتظامی شهرستان های رضوانشهر، تالش، آستارا، شفت، صومعه سرا، ماسال و فومن حضور داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …