چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست هم اندیشی کمیته ی والیبال ساحلی استان گیلان برگزار شد


این نشست در تاریخ ۵ آذرماه در محل سالن اجتماعات هیئت پزشکی_ ورزشی شهر رشت برگزار گردید.

همای گیلان: در شروع این نشست که با حضور بازیکنان و مربیان این رشته ی ورزشی و مسئولین کمیته ی والیبال ساحلی و هیئت والیبال برگزار شد، مهندس امیر کاظمی دبیر کمیته ی والیبال ساحلی گیلان گفت: به جهت ارزش و اهمیت و وجود پتانسیل بسیار خوب این رشته در استان گیلان و عدم توجه لازم به این رشته ی ساحلی در طی سالهای گذشته، ریاست هیئت والیبال گیلان دکتر محسن خاکزاد خود شخصا مسئولیت کمیته والیبال ساحلی را برعهده گرفته است.

?وی با تاکید بر لزوم توانمند سازی این رشته ی ساحلی در استان، خواستار همکاری و مساعدت کلیه بازیکنان ومربیان و پیشکسوتان این رشته ورزشی شد.

?کاظمی با اشاره به حمایت سازمان منطقه ی آزاد انزلی از کمیته ی والیبال ساحلی ودر اختیار نهادن زمین استاندارد و امکانات این سازمان برای شروع فعالیت و برنامه ریزی این کمیته اظهار کرد: در حال حاضر با پیگیری های انجام شده و کسب مساعدت های لازم امکانات برگزاری مسابقات در سه نقطه از استان، در شهرهای رودسر، منطقه ی آزاد انزلی و آستارا موجود می باشد.

?وی نوید برگزاری دوره های توان افزایی و اموزشی در این رشته ی ساحلی را داد و اعلام کرد: با توجه به نامه نگاری ها و پیگیری های انجام شده؛ به زودی دوره ی مربیگری این رشته برگزار خواهد شد.

?دبیر کمیته ی والیبال ساحلی اظهار امیدواری کرد که با رعایت پوشش بانوان در مسابقات آینده بتوان زمینه ی حضور خانواده ها را برای تماشای این رشته جذاب و مفرح المپیکی فراهم نمود.

? مجتبی بیداریان عضو دپارتمان داوران استان گیلان نیز با اشاره به نگاه سرمایه گذاری وزارت ورزش وجوانان به رشته ی والیبال ساحلی گفت: با وجودی که این رشته المپیکی است و مدال این رشته ی ساحلی هم ارزش با رشته ی والیبال سالنی می باشد؛ اما تاکنون شاهد برنامه ریزی مدون وعلمی برای این رشته در کشور نبوده ایم.

?وی گفت:با وجود امکانات طبیعی سخت افزاری و به واسطه ی وجود سواحل در استان گیلان؛ تاکنون استفاده ی درستی از این ظرفیت نشده است اما شاهد ظهور تیم های والیبال ساحلی در شهرهای فاقد ساحل همچون یزد، سمنان و… بوده ایم.

?مشاور کمیته ی ساحلی اظهار امیدواری کرد که بتوان با ایجاد شور ونشاط و انگیزه در طرح های سالم سازی دریا و برگزاری مسابقات و جشنواره های مینی والیبال ساحلی برای بانوان، در استان های دیگر نیز در اینده، امکان برگزاری اردوی تیم های بانوان گیلان فراهم شود.

?سارنگ بزرگ چنانی مشاور اجرایی هیئت والیبال نیز در ادامه ی جلسه با تاکید بر لزوم حضور حامی مالی در بخش مسابقات گفت: از پتانسیل سایت پر بیننده ی خزر انلاین به عنوان حامی تبلیغاتی مسابقات ساحلی نیز میتوان برای جذب حامی بهره برد.

?در پایان این نشست احکام مسئولیت تعدادی از مدعوین جلسه اهدا شد./روابط عمومی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …