چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست ویژه تعیین تکلیف معابر فاقد نام معابر شهری منطقه چهار رشت ، در ساختمان منطقه چهار شهرداری برگزار شد

در ادامه سلسله جلسات تعیین تکلیف معابر فاقد نام مناطق شهری رشت و به دستور رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت؛

 نشست ویژه  تعیین تکلیف معابر فاقد نام معابر شهری منطقه چهار رشت ، در ساختمان منطقه چهار شهرداری برگزار شد

معابر دارای نام های مصوب، در منطقه چهار شهری ظرف یکماه آینده پلاک دار و در سامانه ثبت میشوند/
دسترسی و قابلیت اجرایی
رؤسای نواحی تمامی مناطق شهری رشت به سامانه جامع نامگذاری/
معابر شهری رشت کوچه به کوچه رصد و دارای پلاک خواهند شد

 

 به گزارش همای خبـر –  در پی اهداف شهروند محوری در نصب تابلوهای مسیریابی معابر شهر و تسهیل در ارسال مرسولات پستی، سلسه جلساتی با موضوع تعیین تکلیف نامگذاری معابر شهری رشت و عملیات ثبت در سامانه جامع نامگذاری معابر شهری در مناطق پنجگانه شهرداری رشت در حال انجام است.
در همین راستا امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت نشستی در دفتر محمد ساده روح، مدیر منطقه چهار شهرداری رشت تشکیل و کلیات امور قابل اجرا در حوزه نامگذاری، نصب پلاک و بارگذاری اطلاعات به روز شده معابر منطقه ۴ شهری در سامانه جامع مشخص گردید.
تاج شهرستانی در این جلسه که مدیرمنطقه چهار شهری رشت، رییس سازمان فاوا، معاون خدمات شهری، رؤسای نواحی منطقه چهار و برخی مسئولان مرتبط نیز در آن حضور داشتند توصیه کرد: لازم است معابر مناطق شهری رشت کوچه به کوچه مورد رصد قرار گیرد و ضمن شناسایی معابر فاقد نام یا مخدوش شده، نتیجه کار به شکل گزارش های روزانه به اطلاع روابط عمومی شهرداریهای مناطق برسد.
تاج شهرستانی تاکید داشت: رصد و شناسایی کوچه به کوچه مناطق شهری نه فقط با هدف نامگذاری و تعویض پلاکهای مخدوش، بلکه به دلیل بازبینی کلی از وضعیت مناطق، از حیث پاکسازی زواید بصری و شناسایی چاله‌چوله ها ، نقاط ضعف و قوت و موارد مرتبط با اداره شهر قابل اهمیت است.
تاج شهرستانی در این جلسه ضمن تقدیر از کاردانی مدیر منطقه چهار شهری رشت خاطر نشان کرد: برخی امور در مجموعه شهرداری و در مناطق به شکل روتین تعریف شده و لذا نبود سازوکار های لازم در انجام آنها قابل قبول نیست و مدیران کارآمد پیش از ایجاد معضلات شهروندی بنا به هوشمندی مدیریتی خود در مقام رفع و رجوع آنها برخواهند آمد.

مدیر منطقه چهار شهرداری رشت نیز ضمن مؤثر دانستن تشکیل جلسات ویژه در محل شهرداریهای مناطق، اظهار داشت: ایجاد سامانه هوشمند نامگذاری به لحاظ دقت و سرعت در یافتن نشانی ها فرآیندی مفید و لازم است.
وی گفت: در خصوص نامگذاری و نحوه نصب پلاکهای معابر فاقد نام و تعویض پلاکهای مخدوش تلاش خواهد شد، با همیاری رؤسای نواحی منطقه چهار این فرآیند در کمترین زمان بطور کامل اجرایی شود.

گفتنی است هم اکنون تعداد یکهزار و ۴۶۵ معبر فاقد نام در محدوده منطقه چهار شهرداری رشت وجود داردـ
در این جلسه مطرح شد: با توجه به قرارگیری منطقه چهار شهری در مجاورت حومه غربی شهری رشت و احتمال ساخت وسازهای غیر مجاز، از واحد حقوقی شهرداری رشت استعلام گردد کدام کوچه ها و ساخت و سازهای حواشی غربی شهر رشت دارای تخلفات ساختمانی هستند و ایجاد آنها در اسناد صادره شهری رشت موجود نیست و مقرر شد در صورت تخلف در ایجاد کوچه نامگذاری برای معبر مورد نظر انجام نشود و تخلفات جاری در موضوعات مربوط، به اطلاع واحدهای حراست مناطق برسد.

همچنین مقرر شد ظرف سه ماه آینده کلیه اقدامات اجرایی اعم از نامگذاریها، نصب و تعویض پلاکها و ثبت آنها در سامانه جامع اجرایی گردد.

انتهای پیام/

About نسرین عشقی

Check Also

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند دکتر …