چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان رودسر برگزار گردید  فرماندار رودسر، روند سطح سواد آموزی شهرستان رودسر مطلوب، اما ناکافی است

نشست پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان رودسر برگزار گردید

فرماندار رودسر، روند سطح سواد آموزی شهرستان رودسر مطلوب، اما ناکافی است

به گزارش همای خبر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری رودسر؛ دکتر محمد حیدری فرماندار شهرستان رودسر روز سه‌شنبه در آستانه هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی و در نشست پشتیبانی نهضت سواد آموزی که در محل فرمانداری برگزار گردید روند سطح سواد آموزی در بین جامعه هدف این شهرستان را مطلوب اما ناکافی دانست.

محمد حیدری بر لزوم مراقبت از شرایط کنونی سطح سواد آموزی در شهرستان تاکید و گفت: نباید اجازه داد وضعیت به گونه ای پیش برود که بر تعداد افراد بیسواد افزوده شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد شهرستان با سواد هستند آن را نرم خوبی دانست و اظهار کرد: باید تلاش کنیم این عدد را به صد در صد برسانیم.

فرماندار رودسر بر لزوم جلب اعتماد عمومی برای حصول به نتیجه کامل را ضروری ذکر و تصریح کرد: متاسفانه این نقیصه ای است که در ساختار اداری به چشم می خورد.

حیدری راه رسیدن به چشم انداز مطلوب در حوزه سواد آموزی را همکاری بین دستگاهها عنوان و ابراز امیدواری کرد این مهم به جد مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، اگر همه ما در این زمینه احساس مسئولیت کنیم مطمئن باشید حصول به نتیجه امکان پذیر است.

وی کانال های دسترسی به اطلاعات شخصی افراد بیسواد جامعه را که از دولت یارانه دریافت می کنند آسان دانست و هشدار داد ما از این طریق قادر خواهیم بود افراد بیسواد را شناسایی کنیم.

فرماندار رودسر با تاکید بر این مطلب که باید تمام اهتمام ما افزایش سطح ارتقاء سواد باشد بیان کرد: این امر کمک می کند نظارت خانواده بر فرزندان افزایش یابد موضوعی که متاسفانه عکس آن صدق می کند و خانواده وابسته به فرزندان است و این وارونگی اجتماعی عملا محسوس است

در این جلسه بخشدار بخش مرکزی، ریاست ادارات آموزشی و پرورش، صمت، ثبت احوال و نمایندگان بخشداری رحیم آباد، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئول نهضت سوادآموزی شهرستان رودسر نیز حضور داشتند

About مدیر خبر1

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …