چاپ مطلب چاپ مطلب

نقل و انتقالات ملوان در نیم فصل/ ۴ ورودی و یک خروجی

همای گیلان:چهار بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر به ترکیب ملوانان اضافه شدند.
خبرگزاری فارس: نقل و انتقالات ملوان در نیم فصل/ 4 ورودی و یک خروجی

رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا پنجشنبه پیگیری می‌شود که تیم‌های حاضر در این مسابقات با توجه به تعطیلی نسبتاً طولانی رقابت‌ها فرصت خوبی در زمینه یارگیری برای ترمیم تیم‌های خود برای نیم فصل دوم لیگ در اختیار داشتند.

در این بین ملوان بندرانزلی به عنوان تنها نماینده فوتبال گیلان در لیگ برتر چندان بیکار نبود و جذب چهار بازیکن جدید و در عوض جدایی یک بازیکن حاصل عملکرد قوهای سپید در بازار نقل و انتقالات نیم فصل بود.

ملوانان که مهم‌ترین تغییر را روی نیکمت هدایت خود با گماردن فیروز کریمی به عنوان سومین سرمربی این فصل انجام داده است، در روزهای نقل و انتقالات نیم فصل پژمان نوری، محمد آبشک، فواد آقایی و فرزاد حاتمی را به جمع نفرات خود اضافه کرده و محمد حیدری از جمع بازیکنان ملوان جدا شده است.

ملوان در نخستین دیدار خود پس از تعطیلات عصر روز جمعه ۱۰ بهمن در خانه پذیرای تراکتورسازی تبریز می‌شود و این در شرایطی است که نماینده قدیمی فوتبال گیلان حال و روز خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ندارد.

ملوان از ۱۷ بازی گذشته خود در لیگ برتر با کسب تنها ۱۱ امتیاز در رده  آخر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و راه سختی را برای بقا در این رقابت‌ها در پیش دارد.

به گزارش فارس، ملوانان در این فصل لیگ برتر سه سرمربی را روی نیمکت هدایت خود نشانده و این مسئله در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه بوده است./فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …