چاپ مطلب چاپ مطلب

نمایشگاه سوخته کاری روی چوب در نگارخانه مارلیک رشت

همای گیلان:نمایشگاه آثار هنر ابداعی سوکاروچ ( سوخته کاری روی چوب ) استاد عباس کنعانی از ۱۱ الی ۱۶ بهمن ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر خواهد شد.

download (1)

در این نمایشگاه  تعداد۲۱ تابلو  سوخته کاری شده روی چوب در ابعاد۴۰ در ۶۰ و ۸۰ در ۹۰ به همت محمد کنعانی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
بنابراین گزارش در سبک سوخته کاری روی چوب ، هنرمند بدون استفاده از رنگ و فقط با سوزاندن سطح چوب آثار هنری را خلق می کند و با استفاده از گرمای هویه و به کمک قلم های فلزی ، تصاویر زیبا و بدیعی را می آفریند.
گفتنی است؛ عباس کنعانی متولد ۱۳۴۸ کتم جان از توابع ضیابر صومعه سرا است.  وی دارای مدرک لیسانس مدیریت دولتی و کارشناس مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان می باشد.
وی سابقه برگزاری نمایشگاه های گوناگونی را در کشورها و شهرهای مختلف در کارنامه خود دارد که از آن جمله می توان به برگزاری نمایشگاه در اولین هفته فرهنگی ایران در شهر مینسک کشور بلاروس ( ۱۳۸۳ ) ،  برگزاری نمایشگاه در هفته فرهنگی ایران در کشور امارات متحده عربی شهر دبی ( ۱۳۸۴) ، هفته فرهنگی ایران در کشور پاکستان شهر اسلام آباد ( ۱۳۹۰ ) و … برگزاری ۲۰ نمایشگاه داخلی اشاره کرد.
عباس کنعانی همچنین برگزیده جشنواره صنایع دستی ایران در شهر اراک ، برگزیده اولین و سومین جشنواره نخبگان بسیجی ایران در شهر تهران ، برگزیده سومین جشنواره نگارهای چوبی ایران در شهر تهران ، برگزیده هفته فرهنگی گیلان در رشت و … می باشد.
شایان ذکر است نمایشگاه آثار هنر ابداعی سوکاروچ ( سوخته کاری روی چوب ) استاد عباس کنعانی از ۱۱ الی ۱۶ بهمن ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر خواهد شد و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ به نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت مراجعه نمایند./روابط عمومی

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …