چاپ مطلب چاپ مطلب

نمایشگاه عکس سردار شهید قاسم سلیمانی درفضای مجازی لاهیجان منتشر شد

به بهانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه عکس در فضای مجازی لاهیجان انتشار یافت.

نمایشگاه عکس سردار شهید قاسم سلیمانی درفضای مجازی لاهیجان منتشر شد

همای گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ؛به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم دی ماه نخستین سالروز شهادت سردار سرفراز میهن شهید سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی ، نمایشگاه عکسی به همین منظور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.
با در نظر گرفتن وضعیت همه گیری بیماری کرونا ونبود شرایط مناسب برای برپایی نمایشگاه در گالری و با بهره گیری ازپیام رسان های موجود مجموعه عکس های این شخصیت ممتاز در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد تا دوستداران وی بتوانند تصاویری از وی را به نظاره بنشینند.
این نمایشگاه شامل سی عکس از حسن جوری عکاس فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان از حضور این سردار رشید انقلاب در استان گیلان و مراسم تشیع پیکر مطهرشان در تهران است که برای اولین بار به صورت مجازی به نمایش در آمده است .
حسن جوری متولد بهمن ۱۳۶۸ شهر رشت و از اعضای فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان فعالیت هنری خود را در زمینه عکاسی بصورت حرفه ای از سال ۱۳۸۶ شروع کرد.
از جمله فعالیت های هنری وی می توان به : مدیریت باشگاه عکس فرهنگسرای گردشگری کشور،عضویت در انجمن عکاسان ایران – تدریس رشته های عکاسی و فتوشاپ ،دبیر و برگزارکننده ( نمایشگاه ملی ) سی عکاس ایران ،برپایی ۱۵ نمایشگاه عکس انفرادی و ۱۴ نمایشگاه عکس گروهی ،حضور و کسب رتبه اول تا سوم در ۱۷ جشنواره استانی و ملی و بین المللی و طراحی نقشه گردشگری دو بعدی مصور دو زبانه در دفتر توسعه و گردشگری شهرداری رشت اشاره کرد.

جهت دیدن اثار می توانید به ادرس تلگرام @lahijan_farhang_honar  مراجعه نمایید.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …