چاپ مطلب چاپ مطلب

نمایشگاه نیم قرن هنر خوشنویسی در رشت برپا می شود

همای گیلان:به مناسبت برگزاری هفته فرهنگ و هنر رشت ، نمایشگاهی از آثار نیم قرن هنر خوشنویسی شهر رشت شامل نسخ خطی ، عریضه ، خوشنویسی های قدیمی و اسناد رسمی این شهر از ۴ بهمن در گالری خانه فرهنگ و هنر رشت بر پا خواهد شد.

download

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، مهدی سجودی ، دبیر نمایشگاه خوشنویسی هفته فرهنگ و هنر رشت ضمن بیان این مطلب گفت : شهر رشت پیشینه درخشان فرهنگی در زمینه هنر خوشنویسی دارد و با وجود استادان و بزرگانی در این رشته هنری بر خود می بالد. وی افزود : برگزار کنندگان این هفته در تداوم رویکرد خود به هنرها و بزرگداشت چهره‌های درخشان و نام‌آوران فرهنگ و هنر این شهر، تجلیل از خوشنویسان پیشکسوت شهر رشت را هم در برنامه های آن گنجانیده اند. سجودی گفت : از اینرو نمایشگاهی تحت عنوان نیم قرن هنر خوشنویسی شهر رشت شامل نسخ خطی ، عریضه ، خوشنویسی های قدیمی و اسناد رسمی از ۴ الی ۱۱ بهمن ۹۳ در گالری خانه فرهنگ و هنر شهرداری رشت برگزار می گردد. دبیر بخش خوشنویسی هفته فرهنگ و هنر رشت در پایان ابراز امیدواری کرد تا برپایی این نمایشگاه ها گامی در جهت ایجاد امید و انگیزه در بین پیشکسوتان این هنر فاخر گردد. شایان ذکر است ، هفته فرهنگ و هنر رشت از ۱ الی ۷ بهمن با اجرای برنامه های مختلف در شهر رشت برگزار می گردد.

About سردبیر ارشد

Check Also

 راهیابی انیمیشن “تبر”از لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا      

 راهیابی انیمیشن “تبر”از لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا انیمیشن ” تبر “از تولیدات …