چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده املش و رودسر : سراوان در فاضلاب های صنعتی و بیمارستانی می سوزد/ تالاب های گیلان در آستانه خروج از اکوسیستم هستند

همای گیلان: اسد الله عباسی با اشاره به وضعیت محیط زیست استان گیلان،اظهار کرد: استان گیلان از جمله استان هایی است که با معضلات زیست محیطی دست و پنجه نرم می کند و در سال های اخیر اقداماتی در حل این معضل رخ نداده است.

 وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: طی سفر کاروان تدبیر و امید و شخص رییس جمهور به گیلان اعتبارات خاصی برای رفع معضلات زیست محیطی و نجات رودخانه ها و تالاب های مهم استان به ویژه لندفیل سراوان اختصاص یافت.

نماینده رودسر و املش با تاکید براینکه سراوان همچنان در فاضلاب های صنعتی و بیمارستانی می سوزد، اضافه کرد: چه کسی باید به شدت پیگیر این مهم باشد و بالاخره بعد از سال ها انتظار مردم،این معضل بزرگ را برطرف سازد؟

عباسی با اشاره به اینکه بیمارستان ها در استان گیلان هنوز زیر ساخت فاضلابی ندارند، ابراز کرد: بیمارستان ها از ارکان اصلی آلوده سازی رودخانه ها و تالاب های استان به شمار می روند.

عباسی  با بیان این نکته که دیگر تالاب انزلی زیست گاه پرندگان مهاجر نیست، اظهار کرد: متاسفانه تالاب های گیلان در آستانه خروج از اکوسیستم هستند و این اتفاق بسیار تلخ است.//کاسپین

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …