چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت ودرمان در استان گیلان: با قاطعیت می گویم ویروس کرونا حالا حالاها با ما خواهد بود

اختصاصی همای گیلان: دکتر محمد حسین قربانی نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در استان گیلان طی گفتگویی با خبرنگار همای گیلان در خصوص وضعیت استان گیلان از حیث ویروس کروناگفت: هر چند وضعیت استان گیلان از حیث مبتلا و مرگ و میر نسبت به گذشته بهتر شده است اما این به معنی عادی بودن وضعیت استان نیست .متاسفانه این ویروس نه تنها در استان گیلان وکشور بلکه در کل جهان حاکم است  و به قاطعیت می‌گویم که حالا حالا ها با ما خواهد ماند.

وی اضافه کرد: آنچه مااز مردم می‌خواهیم این است که فاصله اجتماعی ،رعایت اوصول اولیه بهداشتی را رعایت نمایندو از ترددغیرضروری بکاهند.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در استان گیلان  اظهارداشت: یکی از موضوعات ناراحت کننده این است که وضعیت تردد درون شهری و برون شهری نسبت به روزهای گذشته  بیشتر شده حتی  بر میزان دید و بازدید ها افزوده شده است.

دکتر قربانی تصریح کرد: سطحی نگری نسبت به خطرات ویروس موجب افزایش ابتلاء می شود که متاسفانه در حوزه کشاورزی هم با شروع کار کشاورزی نگرانی ها زیادتر گشته است  و این می توان کارخدمات ودرمان را سخت کند.لذا عاجزانه از مردم می‌خواهم که حتما پروتکل بهداشت جهانی رارعایت نمایند.

وی اذعان داشت : چندروزیست افرادی مبتلا بدون توجه به قرنطینه یا مراجعه به پزشک در مجامع عمومی حضور می یابندکه همه این عوامل برمیزان شدت بیماری می افزاید.

وی ادامه داد:.یک فرد مبتلا حتماً نباید به پزشک مراجعه نماید بلکه می تواند بارعایت اصول بهداشتی و قرنطینه نسبت به مداوای خوداقدام نماید.

وی از مردم خواست در صورت داشتن علائم بیماری با شماره  ۴۰۳۰ یا مراکز بهداشتی درمانی تماس حاصل نمایند./با کانال همای خبرهمراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …