چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده سیاهکل ولاهیجان : چرا گیلان بایدبا ۱۶.۴ درصد رتبه اول بیکاری را داراباشد

گیلان هم اکنون از لحاظ رتبه بیکاری با استان های سیستان وبلوچستان ،لرستان وکردستان برابری  می کند

به گزارش خبرنگارهمای گیلان ندیمی در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل بااشاره به بیکاری ۱۶درصدی گیلان گفت :در چندسال اخیر گیلان به گونه ای مدیریت شد که هم اکنون از لحاظ رتبه بیکاری با استان های سیستان وبلوچستان ،لرستان وکردستان برابری دارد در صورتی که گیلان باید مهد کار باشد مثل کشاورزی ،صنعت ،آموزش ،خدمات ،فناوری ،تجارت و گردشگری اما با ۱۶.۴ درصد این استان رتبه های اول بیکاری را داراست.این درحالیست که سایر شهرهای شمالی مثل گلستان ۴ درصد بیکاری دارد.

ندیمی بابیان تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر گرامی اسلام گفت:خلقت ما مدیون چنین موجودیست که عصاره وعلت خلقت است.

وی بابیان اینکه نمایندگان موظف به امور اجرایی ومداخله اجرایی نیستند افزود:اما به لحاظ عرفی وقانونی جا افتاده که مردم از طریق نماینده اقدام کنند.

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل با اشاره به اینکه چرا سیاهکل در بن بست قرار دارد گفت:پروژه سیاهکل به سراوان از سال ۸۳ شروع گشته وطبق هدف گذاری صورت گرفته شده امسال بودجه ۱۰۰درصد به آن تخصیص داده میشود وتا سال ۹۳ به پایان میرسد.

ندیمی گفت:بعضی از افراد فکر میکنند که نماینده پیگیر وکارآمد نیست ومشکلات تنها در حدیست که آنان می اندیشند در صورتی که مابرای سال ۹۲، ۵۷هزار میلیار تومان پول عمرانی تعریف کردیم که تنها ۶هزار میلیارد آن تحقق یافت جدا از اینکه خود پروژه ها نیز هزینه های برای نگه داری دارند.

وی بابیان اینکه: اگر انقلاب نباشد ،اگر پیوستگی به دین وآرمان های خانواده های شهدا نباشد ما چرا باید اینجا باشیم ؟ افزود: ما یک کشور آرمانی هستیم و دشمن با ما یک جنگ واقعی دارد نه اقتصادی ،این جنگ امروز شکل اقتصادی دارد دیروز شکل فرهنگی و پیش از آن شکل نظامی داشت.پس باچنین رویکرد جنگی لازم است که باهم باشیم .

نماینده مردم سیاهکل ادامه داد:در چنین شرایطی باید با پیرو آیه قرآنی  ،دلهایمان را به هم نزدیک کنیم و به دولت کمک کنیم ،دولت منتخب است حتی اگر یک نفر به آن رای نداده باشد بعد از انتخابات ما موظفیم از آن پیروی کنیم .هر حرف زدنی که باعث تضعیف جبهه دولت شود در واقع دشمن را تقویت میکندوهرگونه ادبیات وپنداری که موجب تضعیف مردم سالاری ینی شود مورد انتقاد ماست.

9461

9466

9467

9470

9473

9474

 

 

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …