چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده شهرستان لنگرود: مجلس یازدهم، به تعبیر حضرت آقا مجلس انقلابی که بعد انقلاب لنگه و نمونه نداشت

اختصاصی همای گیلان:در راستای سلسله جلسات بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی لنگرود، شب گذشته (١٢ مهرماه ٩٩) جلسه با حضور مهندس پرویز محمد نژاد نماینده شهرستان لنگرود، روسای کمیته امداد امام خمینی(ره)، برق، رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله، دهیاران، اعضای شورای اسلامی و جمعی از اهالی سطانمرادی و پیرپشته، بعداز نماز مغرب و عشا در مسجد سطانمرادی برگزار شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار ما از لنگرود، نماینده لنگرود در این نشست با اشاره به حضور گرم، صمیمی، خوب و با معرفت مردم لنگرود در ٢ اسفند که حضور بسیار پرشوری بود و وی را بعنوان نماینده این شهرستان انتخاب کردنند تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدوارم بتوانم بعنوان نماینده شما که باید خواسته های شما را پیگیری کنم و حرف شما را در مراجع بالا دستی بزنم، کسی که به هر شکلی جای شما در جای جای این مملکت قرار بگیره و نقش شما را ایفا کنه، مجددا از شما تقدیر و تشکر می کنم که حقیر را لایق این جایگاه قرار دادید.

وی در ادامه افزود: مجلس یازدهم به تعبیر حضرت آقا مجلس انقلابی که بعد انقلاب لنگه و نمونه نداشت مجلسی است تخصصی محور، مجلسی است که سلامت در آن مشهوده، مجلسی است که فعالیت جانانه ای داره و این واقعیت امره.

نماینده لنگرود در خصوص فعالیت دشمن که همیشه هست و نقاط حساس رفتارهای جامعه اسلامی، اشخاص مهم و کارساز جامعه رو، گروه های اکتیو و فعال جامعه رو همیشه مورد هدف قرار میدهد، گفت: این طبیعی است دشمن کارش همینه، بعضا در فضای مچازی یکسری موضوعاتی رو مورد مجلس عنوان میکنند که من از شما خواهش می کنم خیلی به فضای مجازی نه اینکه وارد نشوید، وارد شوید اما باورش نکنید، چرا که دشمن کارش را از این مسیر انجام می دهد و نظرش هم همین است تا این چهره رو، چهره انقلابی مجلس را مغشوش و هدف قرار بده، این اولین قدم دشمن است.

محمد نژاد تصریح کرد: من بعنوان نماینده شما از شما خواهش می کنم که بیشتر مورد تجزیه و تحلیل و تفحص قرار بدید، براحتی اسیر یکسری از نقشه های دشمن نشوید. باید زرنگ و هوشمند باشیم، در کشور ما خیلی ها مأیوسانه حرف می زنند، می خواهند یاس و نامیدی را در جامعه اضافه کنند، اینها دشمن هستند.

وی در ادامه از پیگیری (دهیاران و شورای اسلامی) در جهت رفع مشکلات مردم اظهار داشت: هر چقدر به مردم کمک شود هم وظیفه ما و هم حق مسلم آنهاست.

نماینده لنگرود افزود: شوراها و دهیاران نباید از پیگیری مطالبات و امورات مردم خسته شوند چرا که برکت آن را در خانه و خانواده خود خواهند دید و باید این فرصت خدمتگزاری را غنیمت بشمارند.

گفتنی است پیش از سخنان نماینده لنگرود چند تن از حاضرین موانع و مشکلات موجود در روستای خود از قبیل: بازگشت کد روستایی، برق رسانی، تامین تیر برق به کوچه ها، نبود آسفالت مناسب، کمبود امکانات ورزشی در محل و مشکلات زمین هایی که نیاز به تغییر کاربرد و اخذ سند هستند اشاره و از نماینده خود خواستار رسیدگی شدند.

شایان ذکر است مهندس محمد نژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز به مردم روستاهای سطانمرادی و پیرپشته در ارتباط با مشکلات مطرح شده قول مساعدت داد.

✍سید محمد صادق عابدینی/خبرنگار همای خبر در استان گیلان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …