چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده فومن و شفت در مجلس خبر داد: عملیات اجرایی پروژه محور فومن به سراوان ماه آینده آغاز خواهد شد

نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه پیگیر رفع مشکلات شهر فومن هستیم، گفت: عملیات اجرایی پروژه محور فومن به سراوان ماه آینده آغاز خواهد شد.

همای گیلان به نقل از مهر، خلیل بهروزی‌فر در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر فومن، اظهار کرد: پیگیری مسائل و مشکلات این شهر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی در مجلس شورای اسلامی به منظور در اختیار گذاشتن سهمیه قیر رایگان برای دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها، افزود: با تحقق این امر، تحولات مثبتی برای شهرداری فومن رخ خواهد داد.

نماینده فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه در حوزه مالیات بر ارزش افزوده، توسط شهرداری‌های بزرگ و کلانشهرها به شهرداری‌های کوچک‌تر ظلم می‌شود، گفت: درصدهای اندکی به شهرداری‌های کوچک‌تر اختصاص می‌یابد که در حال پیگیری آن هستیم.

وی ضمن مخالفت با برداشت شن و ماسه توسط پیمانکاران خارج از شهرستان، بر لزوم کسب مجوز در این خصوص تاکید و اضافه کرد: شهرستان فومن نباید به واسطه این برداشت‌ها متضرر شود.

بهروزی‌فر ضمن اشاره به برنامه ریزی های انجام شده درباره اصلاح نقشه پل ورودی شهر فومن، اظهار کرد: چهار بانده شدن اتوبان محور فومن به صومعه سرا در حال اجرا است و عملیات اجرایی محور فومن به سراوان نیز تا یک ماه دیگر آغاز خواهد شد.

نماینده فومن و شفت در مجلس ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام فرماندار در پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان و رفع موانع مربوط به تکمیل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان، از اقدامات انجام شده در خصوص پیشرفت پروژه ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، در آینده نزدیک به عنوان مرکز غرب استان، پذیرای دو هزار دانشجوی فرهنگی خواهیم بود.

بهروزی‌فر با اشاره به اینکه به دنبال ارتقای وضعیت شهر فومن هستیم، افزود: در صدد رفع مشکلات آتش نشانی این شهر و بهبود خدمات رسانی شهری به مردم هستیم.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …