چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس از پروژه های مدیریت شهری لاهیجان‌ بازدید کرد

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس از پروژه های مدیریت شهری لاهیجان‌ بازدید کرد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از پروژه های مدیریت شهری لاهیجان‌ بازدید کرد.

همای خبر – سلمان‌زارع ظهر روز پنج شنبه با حضور رضا زنده دل«شهردار»، محمد ایدرم،«رییس شورای اسلامی شهر» به همراه اعضای شورا از روند پیشرفت پروژه های مدیریت شهری بازدید کردند.
بازدید از نمای ساختمان ستادی شهرداری، جزیره استخر، مسیر جاده بام سبز به دریا ، بازطراحی و نصب سازه سقف پایانه مسافربری، پروژه بزرگ مسیر پیاده و دوچرخه سواری تالاب حاجی آباد، پروژه اتصال مسیر بلوار حکیم زاده به شهرک فرهنگیان و لایروبی رودخانه شهرک ، پروژه نهضت آسفالت معابر شهر در کوی زمانی و دفن بهداشتی زباله در تموشل از جمله پروژه های مورد بازدید سلمان زارع نماینده لاهیجان ‌و سیاهکل در مجلس بود.
رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در این بازدید گزارشی از اقدامات مدیریت شهری برای توسعه و آبادانی شهر لاهیجان ارائه کرد.
وی گفت: شهرداری لاهیجان با اجرای پروژه های عمرانی در تمام نقاط شهر تلاش می نماید‌ رضایت شهروندان را جلب نماید.
وی افزود: پروژه های مسیر پیاده رو و دوچرخه سواری حاجی آباد و احداث ساختمان مناسب در جزیره برای بهره برداری عموم مردم و نهضت آسفالت معابر ، اتصال بلوار حکیم زاده به شهرک فرهنگیان و دفن بهداشتی زباله در تموشل از جمله پروژه های مهم مدیریت شهری در دوره ششم شوراها می باشد که خادمان مردم به صورت شبانه روزی برای خدمات رسانی به شهروندان تلاش می کنند.
سلمان زارع نماینده لاهیجان ‌و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی هم‌ در این بازدید ضمن از تلاش های شهردار و اعضای شورای شهر برای اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی قدردانی کرد و اعلام آمادگی نمود برای حل مشکلات برخی پروژه ها با مدیران ارشد استانی و ملی رایزنی نماید.
در این بازدید محمد ایدرم رییس و اعضای شورای اسلامی شهر هم گزارشی از اقدامات شورا برای حمایت از برنامه ها و پروژه های شهرداری در زمینه های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی ارائه کردند.

 

About نسرین عشقی

Check Also

همزمان با بارش شدید باران حضور فرماندار ، شهردار و اعضای ستاد بحران شهرداری لاهیجان در سطح شهر

همزمان با بارش شدید باران حضور فرماندار ، شهردار و اعضای ستاد بحران شهرداری لاهیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *