چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده لنگرود از مجلس آینده نا امید شده که یاد یار انتخابات یازدهم افتاده است!؟؟

همای گیلان:در سال های گذشته همواره شهرداری تهران متهم بوده که به عنوان یک نهاد غیر دولتی ثروتمند در مواقع انتخابات و درصورت صلاحدید ورود می کند و حمایت از برخی اشخاص و گروه ها را در دستور کار خود قرار می دهد که جدا از صحیح یا غلط بودن این کار،واکنش های مختلفی را با خود..

1

عدم ثبات مدیریت،در نفس خودش چیز بدی است. اما اگر هم مدیریت عملا به گونه ای باشد که آلوده به فساد و حداقل دادن رانت های ویژه شود ثابت نگهداشتن آن خیانت به مردم است.

در سالهای اخیر، سوء استفاده مالی از قدرت و تصمیم‌گیری در جهت اهداف شخصی و محافل گروهی، نظر بسیاری از دلسوزان و اندیش‌ورزان را به خود معطوف کرده است. از آنجا که این امر، تبعیض و فساد به حساب می‌آید، رهبر فرزانه انقلاب همگان را به مبارزه بی‌امان با فقر، فساد و تبعیض فرا خوانده‌اند. ناگفته پیداست که فقر زاییده فساد است و فساد نیز زاییده تبعیض.

 

مسئولین باید توجه داشته باشند که مسئولیت یک بار سنگینی است که باید فردای قیامت به ازای مدتی که در مسئولیت بودند پاسخگو باشند و فکر نکنند که به تعبیر امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) یک چراگاهی است که از این چراگاه باید برای پر کردن جیب و شکم استفاده کرد.

 

در سال های گذشته همواره شهرداری تهران متهم بوده که به عنوان یک نهاد غیر دولتی ثروتمند در مواقع انتخابات و با صلاحدید برخی ورود به انتخابات را حق خود می داند و حمایت از برخی اشخاص و گروه ها را در دستور کار خود قرار می دهد که جدا از صحیح یا غلط بودن آن،واکنش های مختلفی را با خود به همراه داشته است.

 

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی،از شخصیت های نزدیک به محمدباقر قالیباف که در ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تمام قد پشت وی ایستاده بود و برخی گواه می دادند که قالیباف،قول وزارت راه و شهرسازی را به وی داده بود که به نوعی تریبون محمدباقر قالیباف بود و خبر معروف گردهمایی نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی

در حمایت از محمد باقر قالیباف را اعلام کرده بود،در گفتگو با نامه نیوز از برنامه های شهردار تهران در آینده صحبت کرد.

این نماینده مجلس که در دور اول نمایندگی خود در مجلس هشتم با چالش شورای نگهبان رو به رو بود و به عنوان فردی مستقل وارد کارزار انتخابات شد اما پس از ورود به مجلس مواضع گوناگونی اتخاذ کرد و سرانجام به خود برچسب اصولگرایی زد که در تندروی و میانه روی او نیز بحث های مختلقی وجود دارد.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات انتخاباتی تشکل‌های اصولگرا و حضور کمرنگ قالیباف در این تحرکات انتخاباتی، گفت: فکر نمی‌کنم در روش آقای قالیباف تغییری حاصل شده باشد و ایشان تا نزدیک انتخابات همینگونه حرکت خواهد کرد، احتمالا قالیباف مصلحت‌هایی را در نظر گرفته که تاکنون ورودی به انتخابات مجلس دهم نکرده است.

وی تصریح کرد: البته این احتمال هم هست که قالیباف برنامه‌ای برای انتخابات نداشته باشد، همه این مسائل بستگی به شرایط دارد که در آینده چه اتفاقی بیفتد.

این نماینده نزدیک به قالیباف با اشاره به اینکه شهردار تهران سکوت نکرده است، گفت: قطعا او ملاحظاتی دارد که در آینده نه چندان دور مشخص خواهد شد ولی تصور شخصی من این است که وی همانند دوره قبل حضور فعال خواهد داشت.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه حضور قالیباف در انتخابات مجلس دهم در قالب ائتلاف اصولگرایان خود را نشان خواهد داد، گفت: قطعا کمک قالیباف از کاندیداهای اصولگرا مادی نخواهد بود و مانند دوره قبل از افرادی که قبول داشته باشد حمایت می کند.

لاهوتی تاکید کرد: ورود قالیباف به انتخابات از ابتدای سال ۹۴ خواهد بود و حضورشان در جلسات، همایش ها و گردهمایی های اصولگرایان پررنگ تر می شود./تابناک گیلان

 

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: برای نظارت بر بازار گیلان ۱۰ هزار بازرسی انجام شده است

مدیرکل صمت گیلان: برای نظارت بر بازار گیلان ۱۰ هزار بازرسی انجام شده است مدیر …