چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده لنگرود: شنیده ام جلالی و نعمتی در لیست روحانی برای دولت دوازدهم حضور دارند/ فکر می کنم رئیس جمهور، وزیر کشور را حفظ می کند

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال استفاده روحانی از نمایندگان مجلس در کابینه دوازدهم گفت: دو جریان اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده‌اند و رئیس جمهور در ترکیب کابینه اش باید هر دو جریان را داشته باشند.

همای گیلان، نماینده مردم لنگرود در خانه ملت در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: بعضی از وزارتخانه‌ها در دولت یازدهم به خوبی عمل کرده اند و دلیلی ندارد که در این وزارتخانه‌‍‌ها تغییراتی انجام شود البته فکر می‌کنم رئیس جمهور آقای رحمانی فضلی را بِه جهت مواضع معتدل حفظ کند و در وزارت راه نیز تغییر و تحولی نخواهند داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد حضور چهره‌های اصول‌گرا در کابینه افزود: آقای کاظم جلالی وزن خوبی برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم دارند و شنیده‌ام که اسامی آقایان جلالی و نعمتی در لیستی که در دولت در حال تهیه شدن است برای حضور در کابینه وجود دارد .

وی خاطرنشان کرد: ما در فراکسیون مستقلین هیچ بحثی در مورد پیشنهاد افراد به دولت نداشته ایم و این نگاه دولت است که از این افراد استفاده کنند و اگر این اتفاق بیفتد ما نیز حمایت می کنیم.

لاهوتی با اشاره به احتمال حضور باهنر در کابینه دوازدهم نیز گفت: شان باهنر را در حد یک رئیس جمهور می‌دانم و به وی نباید کمتر از معاون اولی پیشنهاد شود گرچه آقای جهانگیری در پست معاون اولی جا افتاده‌اند و در انتخابات اخیر نیز به خوبی عمل کردند فضای فکری جامعه نسبت به وی مثبت است./

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

«زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاههای جهان»

«زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاههای جهان» نگاهی به اعتراضات دانشجویی دانشگاههای ایالات متحده آمریکا در …