چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده مردم آستانه : کدام پزشک خانواده بیش از ۷ میلیون درآمد دارد؟/صحبت های آقای قاضی پور ابهام دارد

همای گیلان: چندی پیش بود که نادر قاضی پور اظهارات عجیبی را در خصوص حقوق نیم تا دو میلیاردی برخی مسئولین و مدیران در بدنه وزارت بهداشت مطرح کرد.

در همین راستا دکترمحمدحسین قربانی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی  در خصوص صحت این ادعا گفت: جامعه پزشکی شاید بتواند در بخش خصوصی این نوع حقوق ها ومزایا را دریافت کند یا این درآمدها را داشته باشد اما تفکر و نگاه ما به بخش خصوصی نیست.

وی ادامه داد: ما به واسطه ی بسیاری از آیتم ها، پزشک مجرب متخصص و فوق تخصص را مجاب و موظف کردیم که به صورت تمام وقت و بدون اینکه به بخش خصوصی مراجعه بکند یا بدون اینکه مطب داشته باشد در بیمارستان بماند و ارائه خدمت بدهد و در این ماندن نمیتوان به آنها گفت که این دریافتی و درآمد حقوق شماست، این دریافتی پزشک فوق تخصص یا متخصص با حقوق و مزایایی که به عنوان استخدام دریافت میکند، دو بحث متفاوت است.

وی افزود: کدام پزشک خانواده است که امروز در خدمت وزارت بهداشت بوده و در روستاها و در خانه های بهداشت یا در درمانگاه های روستایی وشهری خدمت میکند که بالای هفت میلیون درامد داشته باشد؟

نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات قاضی پور، گفت: به نظر من صحبت های همکارم در مجلس مقداری ابهام داشت و این صحبت ها نمیتواند متوجه پزشکان ما شود ولی اگر برفرض مثال چند فوق تخصص به علت اسم و رسمی که دارند درامدهای مثلا چند میلیونی داشته باشند نمیتوان آن را به همه ی جامعه پزشکی کشور تعمیم داد.

وی در پایان گفت: بنده فکر نمیکنم در جامعه پزشکی و حوزه وزارت بهداشت همکار یا پزشک ما حقوق دو میلیاردی مورد اشاره اقای قاضی پور را دریافت کند. اگر ایشان همچین موردی سراغ دارند، خواهش میکنم به ما معرفی کنند.//خزر

14380610577

About سردبیر

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …