چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده مردم رشت در مجلس: نوبخت خود را هزینه دولت کرد / رئیس‌جمهور تنها عضو کابینه از خطه شمال کشور را حفظ کند

جعفرزاده گفت: جناب آقای دکتر نوبخت، تنها عضو کابینه از خطه شمال کشور هستند  و با توجه به پراکندگی جغرافیایی کشور، از رئیس جمهور محترم انتظار داریم تنها نماینده خطه شمال کشور را در کابینه حفظ کنند.

همای گیلان، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، به سوابق ارزنده محمدباقر نوبخت و لزوم حفظ وی در کابینه اشاره کرد و گفت: بنده معتقدم آمدن به طرف سازمان برنامه و بودجه برای مباحثی همانند مشکلات اقتصادی، با هدف انحراف افکار عمومی است.

وی ادامه داد: همچنین لازم می‌دانم به غیرت این تنها گیلانی حاضر در کابینه درود، آفرین و احسنت بفرستم که برای اینکه دست دولت باز باشد، استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کردند و ای کاش بقیه وزرا هم ولو به صورت نمایشی استعفای خود را تقدیم رئیس‎جمهور کرده و اعلام آمادگی می‌کردند که اگر شما می‌خواهید تغییراتی انجام دهید ما آماده اینکار هستیم.

جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی تأکید کرد: این اقدام نوبخت، دست رئیس‌جمهور را باز گذاشت و این خیلی برگ منشی، مردانگی و یک اخلاق بزرگ حرفه‌ای می‌خواهد که ما در بسیاری از افراد ندیده‌ایم و سفت و سخت به صندلی‌های خود چسبیده‌اند.

منتخب مردم رشت در خانه ملت ادامه داد: همچنین باید اشاره کنم که اداره کردن کشور با این امکانات موجود و این بی‌پولی و پاسخگویی به افکار عمومی کار راحتی نیست اما آقای نوبخت خود را هزینه دولت کرد.

وی افزود: بنده معتقدم باید این مرد را تحسین کرد و بقیه را هم تشویق کرد که این راه را بروند و به دولت اجازه دهند که آزادانه تصمیم خود را بگیرد. همه کابینه باید اعلام آمادگی می‌کردند که آقای رئیس جمهور اگر در مورد وزارتخانه‌ای، ذره‌ای شک و شبهه‌ای دارید، دغدغه‌ای نداشته باشید و ما هم برای کنار رفتن آمادگی داریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: بقیه اعضای کابینه هم باید اعلام می‌کردند ما هیچ مقاومتی نخواهیم کرد و آمادگی داریم که وزارتخانه را واگذار کنیم؛ همانگونه که آقای دکتر نوبخت این اقدام را انجام دادند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره رابطه و تعامل نوبخت با کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق اظهار کرد: رابطه بسیار عالی بوده است. بنده قصد گلایه از رؤسای سابق سازمان برنامه و بودجه را ندارم اما برخی از آنان بوده‌اند که در هیچ جلسه کمیسیون تلفیق حضور پیدا نمی‌کردند اما خود دکتر نوبخت شخصا در جلسات حضور پیدا کرده و از عملکردها دفاع می‌کردند.

وی گفت: تسلط، توانمندی، گفتمان و ادبیات صحبت و اینکه با همه نمایندگان از طیف‌ها و گروه‌های مختلف ارتباط برقرار کنند واقعا منحصر به فرد بوده است.

منتخب مردم رشت در خانه ملت در پایان تأکید کرد: جناب آقای دکتر نوبخت، تنها عضو کابینه از خطه شمال کشور هستند  و با توجه به پراکندگی جغرافیایی کشور، از رئیس جمهور محترم انتظار داریم تنها نماینده خطه شمال کشور را در کابینه حفظ کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …