چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده مردم رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس: وزیر نیرو در قبال تعطیلی سد شفارود بی‌تفاوت است

همای گیلان:نماینده مردم رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس با بیان اینکه وزیر نیرو در قبال تعطیلی سد شفارود بی‌تفاوت است گفت: امروز هزینه کار در پروژه سد شفارود ۱۰ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، مصطفی سالاری عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار رضوانشهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: فضای رضوانشهر فضای مطلوبی است و همه باید تلاش کنیم برای پیشرفت این شهرستان گام‌های اساسی‌تری برای مردم برداشته شود.

وی با بیان اینکه نباید متکی به اعتبارات دولتی باشیم افزود: در مسائل رفاهی مردم نظیر زیرساخت‌های آب، برق، گاز و راه موفق عمل کردیم ولی در مسائل اقتصادی مردم و آماده کردن فضای کسب کار نقص‌هایی وجود دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه زمینه کار اقتصادی و فعالیت مشروع اقتصادی در مرحله نخست امنیت و فضای آرام را می‌طلبد گفت: اندکی اخلال به سرمایه‌گذاری لطمه می‌زند و باید تلاش شود تا فضای سرمایه‌گذار ناامن نشود.

وزیر نیرو در قبال تعطیلی سد شفارود بی‌تفاوت است 

نماینده مردم شهرستان‌های رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اتفاقات سدشفارود اظهار کرد: بیش از یک هزار میلیارد تومان برای سد شفارود هزینه شده ولی در مدت چهار سال ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این در حالی است که این پروژه باید اول مهرماه سال جاری به پایان می‌رسید.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو در قبال تعطیلی سد شفارود بی‌تفاوت است گفت: امروز هزینه کار در پروژه سد شفارود ۱۰ برابر شده است.

محمود شکری راه نجات صنایع چوب و کاغذ چوکا را نوسازی عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های موجود در کارخانه چوکا قادر به تولید کاغذ نیستند و این کارخانه امروز نیازمند به نوسازی کارخانه است.

وی با اذعان به اینکه مدیرعامل چوکا مدتی است در محل کار خود حضور ندارد بیان کرد: کارگران زحمتکش این کارخانه  هفت ماه هیچ‌گونه حقوقی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش فارس در این آئین از خدمات سه‌ساله عسگر حسنی پور تقدیر و محمدمهدی مظفری به‌عنوان فرماندار رضوانشهر معارفه شد./فارس/باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …