چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل درنشست خبری گفت: تقاطع غیرهم سطح میدان گیل تا پایان دولت به بهره برداری خواهدرسید

اختصاصی همای گیلان:نشست خبری رسول فرخی نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل تحت عنوان تجلیل از خبرنگاران دراتاق اصناف شهرستان لاهیجان برگزار شد.


دراین نشست ابتدانماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل گفت:خبرنگاران دردنیابراساس شغل ومسئولیتی که دارندکاربسیارسختی ،پرمسئولیت وخطیری درهمه عرصه های زندگی بردوش دارند.
فرخی افزود:اگرنگاه عملگرایانه به خبرنگاران داشته باشیم بخشی ازضعف های مدیریتی آشکارخواهدشد.
وی اظهارداشت:خبرنگاران حلقه بین مردم ومسئولین به شمارمی روند.شمااین توانایی راداریدتااززاویه پنهان ،نکاتی که ماآنهارانمی بینیم به ماگوشزدکنید.
نماینده مردم درخانه ملت تاکید کرد:همه مامسئولیم اماجایگاه مسئولیتی متفاوت است اصل پاسخگویی است که بایدتوسط یک مسئول انجام گیرد.
در ادامه خبرنگاران سوالات خودرامطرح نمودند.
فرخی درپاسخ به سوال خبرنگاری که چرا دربنرشمااسمی ازآستانه برده نشده است این درحالیست که شمادرشورای اداری شهرستان آستانه گفتیدهراقدامی که برای لاهیجان و سیاهکل انجام می دهم برای آستانه هم انجام خواهم داداذعان داشت:این نشست مربوط به این دو شهرستان می شود قطعا براساس عدالت هروعده ای طی یک سال برای شهرستان آستانه نیاز است انجام خواهم داد.
پیگیر پروژه های نیمه تمام این شهرستان از جمله پل کابلی آستانه اشرفیه و فاضلاب این شهرستان خواهم بود.
نماینده مردم درخانه ملت درپاسخ به این سوال که عده ای ازخبرنگاران شهرستان معتقدند که مصاحبات شمافقط در محدوده یک خبرگزاری می گنجدتصریح کرد:مصاحبه اینجانب با خبرگزاری یا پایگاه خبری به دلیل حضور خبرنگاران برخی رسانه ها درجلسات می باشد که بعدازهرنشست توسط خبرنگاران این رسانه ها انجام می گیرد.
وی درپاسخ به سوال خبرنگاری که چه برنامه ای برای جاده سیاهکل به دیلمان داریدگفت: کارخانه سیمان بزرگترین معضل دیلمان می باشد و این کارخانه بدون در نظر گرفتن آمایش سرزمینی احداث شد این کارخانه آلوده ترین صنعت زیرساخت در این منطقه موجب می باشد که درآمدهای حاصله از گردشگری را تحت تاثیر قرار می دهد و در حال حاضر با وجود احداث این کارخانه باید مدیریت کرد و ایجاد کمربند سبز در منطقه، مشارکت در پروژه های عمرانی از جمله راحل های پیشنهادی است.

وی درپاسخ به سوالی درزمینه تقاطع غیرهم سطح میدان گیل بیان داشت:این تقاطع نیز تا پایان دولت به بهره برداری خواهدرسید درحال حاضرپیگیر مشکلات در زمینه تملک و آزادسازی هستیم ضمن آنکه در روزهای ابتدامسئولیتم بازدیدی ،توسط دکترنوبخت واینجانب ازاین پروژه انجام گرفت.

رسول فرخی درپاسخ به سوالی پیرامون معضل تغییرکاربری اراضی درروستاهااظهارداشت: استان گیلان با توجه به موقعیت آب و هوایی,منطقه زیبایی برای گردشگری است و این امر نباید ما را نسبت به طبیعت و اماکن خود بی تفاوت کند، بی تفاوتی نسبت به این امر موجب می شود که در آینده محله های مختلفی از تهرانی ها،اصفهانی ها، شیرازی ها و ..‌‌‌به‌وجود آید. باید
طرح تجهیز اراضی کشاورزی به سرعت انجام شود زیرا یکپارچه سازی اراضی موجب جلوگیری ازفروش زمین های کشاورزی ونیز ممانعت ازتغییر کاربری خواهدشد.

فرخی یادوارشد:هرکاری درتوان من باش انجام خواهم دادهیچ وعده ای به مردم نمی دهم فقط یک قول به مردم خواهم داد و اینکه مردم احساس کنند شهر نماینده دارند و تمام تلاش خود درجهت حل مشکلات خواهم کرد.
وی درپاسخ به سوالی درزمینه تعریض جاده بازکیاگوراب به سیاهکل گفت:پیمانکاراین پروژه مشخص شده وبه زودی شاهدخبرخوشی دراین زمینه خواهیم بود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

 

 

 

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از پروژه های عمرانی شهرداری آستارا

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از پروژه های عمرانی شهرداری آستارا   موسی …