همای گیلان، دکتر کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین در خصوص احتمال استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی گفت: بنده جزو امضاء کنندگان این طرح نبوده اما به هر حال مشکلات بسیاری ایجاد شده است. همانند هواپیمای تهران – یاسوج، کشتی سانچی و یا قطاری که دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: اعتقاد بنده بر این است که وزیر راه و شهرسازی از نظر تخصص آدم بسیار قوی‌ای است و در این مدت نیز ما ندیده‌ایم که در کارش نقصی وجود داشته باشد. اما اعتقاد بنده بر این است که در شرایط فعلی اگر وزیر راه و شهرسازی را از دست دهیم قطعاً در شرایط فعلی بهتر از ایشان را نخواهیم داشت.

نماینده مردم صومعه‌سرا اضافه کرد: از سوی دیگر بارها به ایشان و دوستانشان گفته‌ام که یکی از خصوصیات ایشان این است که زیاد صحبت نمی‌کنند. ایشان باید در این مدت حداقل برای تسلی بخشیدن به خانواده این عزیزان حضور می‌یافت اما بنده بعید می‌دانم که این استیضاح رأی بیاورد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خصوص لابی‌های صورت گرفته برای عدم استیضاح وزیر راه و شهرسازی، گفت: بنده جزو امضاکنندگان استیضاح نیستم اما زمانی که هر وزیری پای استیضاح می‌رسد لابی‌هایی صورت می‌گیرد و این موضوع وجود دارد. ایشان با دوستان صحبت کرده‌اند و برای پیگیری کارهای عمومی نیز تعهداتی داده‌اند و در حال حاضر نیز این لابی‌ها ادامه دارد.

وی همچنین در خصوص استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: اعتقاد بنده بر این است که ایشان شخصیتاً آدم خوبی است اما امروز در بحث کار و اشتغال نیاز به تقویت جدی داریم و روندی که در خصوص عدم‌حمایت از تعاونی‌های سطح کشور، بسیار نگران‌کننده است و مجبور به آن شدیم که با استیضاح این موضوع را اعلام کنیم.