چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده مردم فومن و شفت: هیچ نقشی در لغو همایش دانشگاه آزاد نداشتم / بعد از ۳۶ سال خدمت با آبروی ما بازی کردند

همای گیلان: به خوبی می دانیم که رسانه ها در انتخابات فصل کسب و کارشان است.هم کسب و کار رسمی رسانه ها و هم کسب وکار غیر رسمی و نیمه پنهان خبرنگاران و تحلیل گران و رسانه نگاران که در قالب مشاوره های رسانه ای و تهیه بولتن ها و.. بروز می یابد و طبیعتا وقتی فعالیت رسانه ها افزایش می یابد و میزان تاثیر گذاری رسانه ها نیز ارتقا می یابد، بدیهی است مساله و موضوعی به نام اخلاق رسانه ای بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

روز گذشته رئیس دانشگاه آزاد فومن و شفت ، خبری را که به تازگی از سوی یک صفحه مجازی مبنی بر لغو سخنرانی فرمانده سپاه فومن و سردار جلایی در دانشگاه آزاد فومن توسط نماینده این شهرستان در مجلس مطرح شده بود رد و اظهار کرد: بعضی ها برای دلایل نامعلوم درحال سوء استفاده و تشویش اذهان عمومی هستند.

اما ناصر عاشوری ، نماینده فعلی مردم فومن و شفت که در این ماجرا بیش از سایرین تخریب شد و در فضای مجازی استان ، نام وی را به عنوان عامل لغو سخنرانی مذکور در دانشگاه آزاد قلمداد کردند؛  اظهار کرد: هیچ نقشی در این لغو همایش نداشته ام.

هیچ نقشی در لغو همایش دانشگاه آزاد نداشتم / بعد از 36 سال خدمت با آبروی ما بازی کردند

عاشوری تصریح کرد: با وجود اینکه تذکرات زیادی درباره رعایت اخلاق داده می شود اما باز هم این روزها شاهد برخی بی اخلاقی ها هستیم که با نزدیک شدن به زمان انتخابات روز به روز بیشتر می شود.

نماینده مردم فومن و شفت عدم رعایت تقوا را عامل بداخلاقی ها دانست و افزود: ما ویژگی حکومتمان اسلامی بودن آن است و این نوع رفتار ناشی از جاه طلبی ها و قدرت طلبی ها است و برخی دیگر نیز ناشی از عدم رعایت قانون است چرا که توجه به قانون فرد را از ورود به عرصه بد اخلاقی و پایمال کردن حقوق دیگر افراد نهی می کند.

وی در پایان گفت: تا به امروز هرچه در توان داشته ام برای خدمت به مردم به کار گرفته ام و برخی پس از ۳۶ سال نوکری مردم با آبروی ما اینگونه بازی کردند.// تابناک

About سردبیر

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …