چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی : دولت در تکمیل پروژه‌های عمرانی گیلان جدیت داشته باشد/ لنگرود میزبان وزیر بهداشت و رئیس جمعیت هلال‌احمر

همای گیلان، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های عمرانی گیلان در سفر آتی رئیس‌جمهور و هیات دولت به این استان تأکید کرد.

?مهرداد لاهوتی با اشاره به سفر رئیس‌ جمهور و هیات دولت به استان گیلان اظهار کرد: تکمیل سدهایی همچون پلرود، لاسک، سدهای لاستیکی جهت تأمین آب لازم مصارف کشاورزی از خواسته‌های مردم گیلان در حوزه کشاورزی است.

? وی با اشاره به موضوع پسماند و ساماندهی زباله‌های استان افزود: دولت باید در خصوص ساماندهی وضعیت پسماند و زباله‌های استان گیلان از جمله سراوان تصمیمات صحیح و مصرحی بگیرد.

? نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بر لزوم نهایی کردن تسطیح اراضی شالی‌کاری گیلان تأکید کرد و گفت: بخشی از اراضی شالی‌کاری در استان گیلان نیازمند تصحیح و تسطیح اراضی هستند که دولت باید در این زمینه عزم جدی داشته باشد.

? عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیازمندی استان به داشتن یک مگاهاسپیتال در شأن مردم گیلان، تصریح کرد: دولت باید احداث یک بیمارستان هزار تختخوابی در مرکز استان گیلان را در دستور کار خود قرار دهد و علاوه بر آن بیمارستان‌های باقیمانده از جمله بیمارستان امینی لنگرود و یا تالش را نیز تکمیل کند.

? لاهوتی بر ضرورت تکمیل بندر چمخاله تأکید و بیان کرد: پروژه بندر چاف و چمخاله از مدت‌ها پیش در دستور کار دولت قرارگرفته و لازم است رئیس‌جمهور در سفر اخیر خود به گیلان تکمیل آن را مورد اهتمام خود قرار دهد.

? عضو مجمع نمایندگان گیلان همچنین بر تکمیل پروژه‌های راه و راهداری نیز تأکید کرد و افزود: پروژه‌های همچون راه سراوان به سیاهکل، اطاقور لنگرود به رحیم‌آباد، راه فومن به سراوان و شفت، آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن رشت آستارا و همچنین آغاز فاز مطالعاتی راه‌آهن رشت قائم‌شهر ازجمله پروژه‌هایی است که دولت باید به آن توجه داشته باشد.

? نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت ساماندهی سواحل شمال تأکید کرد.

? به گفته نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در راستای افتتاح پروژه‌های راهداری و پایگاه امداد هوایی گیلان به مرکزیت چاف و چمخاله در شهرستان لنگرود حاضر خواهند شد و از دو بیمارستان در حال ساخت این شهرستان بازدید خواهند کرد./لنگرخبر

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …