چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده ناظران سازمان چای: خبر تجمع ناظران، مقابل درب سازمان چای صحت نداشت

همای گیلان:بهرنگ فرید نماینده ناظران سازمان چای خاطر نشان کرد: موضوع از این قرار بود که ناظران چای پس از مراجعات مکرر به سازمان چای در خصوص قضیه استخدامی خود و حتی دیدارهایی که با نمایندگان مردم گیلان در خانه ملت داشتیم، به این نتیجه رسیدیم تا با ریاست محترم سازمان دیدار داشته باشیم و از آقای روزبهان بخواهیم تا پیگیر کارمان باشند.

axe27961

وی افزود: در تاریخ ۱۵ آذرماه جمعی از دوستان تصمیم گرفتند تا برای دیدار با آقای دکتر روزبهان در سازمان چای حضور پیدا کنند.

فرید اذعان کرد: پس از پیگیری های به عمل آمده متوجه شدیم که همزمان با حضورمان در سازمان چای، آقای روزبهان در جلسه ایی از پیش تعیین شده حضور دارند.

نماینده ناظران سازمان چای گفت: پس از صحبت با مدیر حراست سازمان چای کشور و درخواست یک وقت ملاقات با دکتر روزبهان و قول مساعد آن مسئول، ناظران محل را ترک کردند و هیچ گونه حرکتی مبنی بر اعتراض یا تجمع غیرقانونی صورت نگرفت.

وی افزود: ما ناظران ۶۶ نفر از بین حدود ۴۰۰ نفر ناظر، حائز شرایط استخدامی شده ایم و تمام مراحل اولیه از جمله گزینش، آزمایشات قبل از استخدام و … را طی دو سال اخیر سپری کردیم و حالا پس از ۱۰ سال در این موقعیت قرار گرفته ایم و این در حالی است که ناظران کشاورزی بخش های دیگر که بالغ بر ۳۰۰ نفر می باشند از سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان حکم خود را دریافت نموده اند.

فرید در پایان ابراز امیدواری کرد که این مشکل با تدبیر مسئولان بزودی رفع گردد./زبان گویا

About سردبیر ارشد

Check Also

استاندار در جشن ۱۳۰ مورد کاشت حلزون شنوایی در گیلان: افتخارات پزشکی گیلان در  کاشت حلزون گوش و شنوایی شایسته تقدیر است

استاندار در جشن ۱۳۰ مورد کاشت حلزون شنوایی در گیلان: افتخارات پزشکی گیلان در  کاشت …