چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده ولی فقیه در گیلان: شورا باید مردمدار و شهر را هدایت کند / به عنوان یک برادر در کنار شورای رشت هستم / کسی که در مسیر فساد قرار بگیرد باید در برابرش ایستاد

نماینده ولی فقیه در گیلان: شورا باید مردمدار و شهر را هدایت کند / به عنوان یک برادر در کنار شورای رشت هستم / کسی که در مسیر فساد قرار بگیرد باید در برابرش ایستاد

نماینده ولی فقیه گفت: شورای اسلامی شهر رشت باید مردمدار و شهر و شهردار را به خوبی هدایت و نظارت کند .

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با اعضای شورای شهر رشت در دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان با تاکید به رابطه صبر و مدیریت اظهار کرد: اگر مدیر به چنین مواردی توجه نکند خودش پیش تر از همه آسیب می بیند.

وی با بیان اینکه در برخی از مدیریت های جوامع بشری افراد برایشان اهمیت ندارند افزود: در جوامع اسلامی جایگاه انسان ها بسیار مهم و حایز اهمیت است .

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه این نشست برای قضاوت کردن نیست تصریح کرد: ما فقط می خواهیم شهر و استان گیلان از التهاب زدگی به دور باشد و می توانیم با هوشمندی بستر التهابی که قرار است ایجاد شود را حذف کنیم .

آیت الله فلاحتی با تاکید به اینکه باید دور نگری داشته باشیم افزود: در انتصابات و انتخابات اصراری ندارم اما مشاوره می دهم و شورا نیز تصمیم ساز است و اگر کسی در مسیر فساد قرار بگیرد باید در برابرش ایستاد .

وی با اشاره به اینکه در مسیر عملکرد مدیران باید هدایت و نظارت وجود داشته باشد گفت: در بخشی از زیر ساخت ها مشکلاتی وجود دارد و روزی که شوراها در ایران راه اندازی شد نیز زیر ساخت لازم وجود نداشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تا زمانی که عملکرد مدیر به فساد منجر نشود باید به وی اختیار داد گفت: منتخبین مردم رشت وکلای مردم در شوراها هستند و در این دوره از عمر شورای رشت نگاه شهروندان بالاخص مردم متدین به سمت شوراها بیشتر جلب شده است و صحبت هایی که امروز اعضای شورا مطرح کردند نشان دهنده نگاه مثبت شورا به وضعیت شهر و شهروندان است .

فلاحتی با تاکید به اینکه تصمیم نهایی با خود شورا است تصریح کرد : انتظار داریم با بررسی تمامی جوانب اقدامات انجام شود و باید به گونه ای عمل شود که در آینده نیز چنین مناقشاتی نباشد تا بازخورد مباحث، مردم را نگران نکند.

وی با اشاره به اینکه صحبت های اعضای شورا خوب و نشانه نگاه دقیق تر به درون سازمان است بیان کرد: مردم رشت شورا را فساد ستیز ، کارآمد و توانمند می شناسند و در مجموع انتخاب این دوره شورا خوب بوده است و بنده به عنوان یک برادر در کنار شورا هستم .

نماینده ولی فقیه به برپایی برگزاری دیدار ماهیانه با اعضای شورا اشاره کرد و گفت: در این دیدارها به بررسی مباحث بپردازیم تا خِیر اقدامات ، بیشتر برای مردم نمایان شود .

About نسرین عشقی

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …