چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده ولی ‎فقیه در گیلان: شایسته نیست مسئولان در نظام اسلامی راحت ‎طلب باشند

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان گفت: شایسته نیست مسئولان در یک نظام الهی و اسلامی راحت‎طلب باشند زیرا بایستی تمام همت خود را برای خدمت به مردم به‎کار گیرند.

نماینده ولی ‎فقیه در گیلان: شایسته نیست مسئولان در نظام اسلامی راحت ‎طلب باشند

همای گیلان،به نقل از تسنیم، آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه سه‎شنبه در جلسه تفسیر آیات ۹۴ تا ۹۷ سوره حجر اظهار داشت: خداوند به پیامبر(ص) توصیه می‎کند که آشکارا به مردم بگوید صاحب شریعت و دین است زیرا باری‎تعالی از ایشان دربرابر استهزاکنندگان حمایت می‎کند.

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حمایت از مدیران در جایگاه مدیریتی اهمیت فراوانی دارد خاطرنشان کرد: حق‎تعالی پیامبر(ص) را برای مدیریت و هدایت بشر انتخاب کرد و در این راه پرمشقت حامی ایشان بود.

امام جمعه رشت با اشاره به دشواری‎های مسیر هدایت مردم و حرکت‎های اجتماعی مفید تصریح کرد: افرادی که اقدامات نورانی و الهی را قبول نمی‎کنند دربرابر آن ایستاده و دیگران را مسخره می‎کنند.

وی به استهزای تمام پیامبران الهی توسط عده‎ای نادان و کفار اشاره کرد و افزود: در طول رسالت پیامبر(ص) همواره افراد پرآوازه و مشهوری وجود داشتند که ایشان را مورد تمسخر قرار می‎دادند و نام آنها به بدی در تاریخ ثبت شده است.

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان عنوان کرد: خداوند همه گناه‎کاران را در این دنیا به سزای اعمال‎شان نمی‎رساند و تنها عده‎ای جهت عبرت شدن برای سایر افراد دچار عقوبت الهی می‎شوند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه حفظ حرمت مومن از کعبه نیز بالاتر است ابراز داشت: عاقبت همه ستمگران مانند صدام، محمدرضا پهلوی و حرمت‎شکنان و فتنه‎گران بایستی برای سایر انسان‎ها درس عبرت باشد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به گناه تمسخر و استهزای دیگران عنوان داشت: اگر کسی دیگران را مسخره کند باید بداند که خداوند نخستین کسی است که از فرد مورد تمسخر قرار گرفته حمایت می‎کند.

وی هر کدام از آیات قرآن را درس عبرتی برای مردم دانست و گفت: پیامبر(ص) بسیار رئوف و مهربان بود و از اقدامات ظالمانه عرب جاهلیت مانند زنده به گور کردن دختران بسیار ناراحت می‎شد.

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان سران سعودی و نتانیاهو و ترامپ را مصداق عرب‎های ظالم صدر اسلام دانست و تأکید کرد: پیامبر(ص) شب‎ها بیدار می‎ماندند و عبادت می‎کردند و برای اتمام رسالت خود سختی‎های زیادی را متحمل شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان در نظام الهی بایستی راحتی را از خود دور کنند اظهار داشت: شایسته نیست مسئولان در یک نظام الهی و اسلامی راحت‎طلب و رفاه‎طلب باشند و بایستی تمام همت خود را برای خدمت به مردم به‎کار گیرند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …