چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده کنونی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی: یک نماینده مجلس باید قدرت لابه گری و چانه زنی را داشته باشد

نماینده کنونی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی: یک نماینده مجلس باید قدرت لابه گری و چانه زنی را داشته باشد

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری قاسم آبادی در جمع مردم با صفای احمد آباد رودسر با بیان اینکه یک نماینده مجلس باید قدرت لابه گری ،چانه زنی و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل مختلف جامعه را داشته باشد خود را از این دست نمایندگان برشمرد و گفت: اینها موضوعات مهمی است که یک نماینده مجلس باید از آنها برخوردار باشد و این توانمندی است که در خود می بینم و در طی این مدت نیز به عینه به اثبات رسانده ام.

وی افزود: مطمئن باشید در چارچوب کشور و متناسب با منابع مالی برای این دو شهرستان گام های بلندی خواهم برداشت و در طی دوره نمایندگی آن ها را عملاً انجام داده ام.

نماینده کنونی مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس و نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ،برند شهرستان را نماینده مجلس دانست و تصریح کرد: این برند قدرت ملی است و من از قدرت برند ملی کشور برای توسعه منطقه استفاده خواهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفری با بیان اینکه مردم در این دو شهرستان مطالباتی از نماینده خود دارند و به حق هم هست اضافه کرد: در این دوره از نمایندگی تمام تلاش خود را معطوف به رفع محرومیت زدایی در روستاها کردم و قراین و شواهد موجود بیانگر این واقعیت است هر چند معتقدم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما باید بیشتر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات رسانی با ضعف هایی مواجه هستیم آن را انکار ناپذیر دانست و افزود: تمام تلاش خود را در طی این مدت معطوف به توسعه زیر ساخت ها کردم.

کاندیدای دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفتمان انتخابات را رشد و توسعه دانست و بیان کرد : در طی دوره یازدهم نمایندگی مجلس از اعتبارات نمایندگی خود بودجه های خوبی برای توسعه زیر ساخت های شهرستان های رودسر و املش دریافت و در حوزه بنیاد مسکن ،ورزش ،بهداشت و درمان ،آسفالت و…هزینه شد .

به گفته وی ،به فضل خدا اگر توفیق دوباره برای ورود به مجلس را پیدا کردم مطمئن باشید هشتاد درصد اعتبار نمایندگی را برای توسعه ورزش اختصاص خواهم داد.

وی در خاتمه سخنان خود از مردم شریف و بزرگوار شهرستان های رودسر و املش خواست در انتخابات یازدهم اسفند برگ زرین دیگری بر صفحات تاریخ پر افتخار نظام رقم زده و فرد صالح،شایسته ،دلسوز را وارد خانه ملت نمایید

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …