چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده کنونی مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس: رحیم آباد قابلیت و ظرفیت های لازم برای شهرستان شدن را دارد

نماینده کنونی مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس: رحیم آباد قابلیت و ظرفیت های لازم برای شهرستان شدن را دارد

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری قاسم آبادی در اجتماع پرشور مردم ترشکوه از توابع بخش رحیم آباد به قابلیت و ظرفیت های بخش رحیم آباد اشاره و گفت : تمام اهتمام خود را برای شهرستان شدن رحیم آباد بکار خواهم بست و در این زمینه این تعهد تزلزل ناپذیر است.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حضور پرشور و معنا دار شما را به عنوان یک جریان فکری نوظهور در قلبم یاد داشت می کنم افزود: این جریان فارغ از چپ و راست برای رشد و توسعه کشور مصمم و با اراده است و نسل جوانی همچون خود با پشتوانه عقیدتی و آرمانی مسیر را قرص و محکم برداشته و معتقدم می توانیم این کشور را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهیم.
وی با بیان اینکه به پشتوانه شما مردم قوت گرفته و سخن می گویم تصریح کرد: مرا بیش از این تهدید نکنید ،پشتوانه مردمی دارم و آن را نیز اثبات کرده ام.
وی با بیان اینکه هرگز وکیل دولت نبوده بلکه همواره وکیل مردم هستم بیان کرد: مطمئنا برای دفاع از حق عامه مردم حتی از رییس جمهور نیز انتقاد می کنم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از زمان حضور در نمایندگی ملت در این دو شهرستان کارگاه خدمات رسانی فعال شده اضافه کرد : شما شاهد سیر صعودی فعالیت های عمرانی در این شهرستان ها هستید هر چند یک عده سعی می کنند تصویر نادرستی از فعالیت هایم ارایه دهند .
به گفته وی ،اعتقاد دارم هم به مردم محبت کردن و هم خدمت کردن کاری ارزشمند است و این منت نیست.
حجت الاسلام والمسلمین صفری با بیان اینکه تمام تمرکز خود را وقف گفتمان توسعه و عمران در این شهرستان ها معطوف کرده ام بیان کرد : به طور نمونه اگر در اشکورات مردم به دنبال تهیه کپسول گاز ،نفت و هیزم بودند بعد از چهل و پنج سال این مناطق گازدار شده است در حالی که می شد زودتر این خدمات را انجام داد اما ما توانستیم.
وی با انتقاد از اینکه یک عده در این شهرستان به دنبال مهندسی کردن انتخابات هستند به آنها یادآور شد: شما تشخیص نمی دهید مردم خودشان به خوبی آگاهند و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را دارند.
حجت الاسلام والمسلمین صفری  به برخی از عملکردهای خود در حوزه نمایندگی اشاره و تصریح کرد: در موضوع پسماند و شهرستان شدن رحیم آباد طرح استیضاح وزیر کشور را خودم اعلام کردم.
وی در خاتمه گفت: این افتخار را دارم اگر می گویند آقای دلخوش در حوزه نمایندگی شهرستان خود سلطان آسفالت بوده بنده هم امروز سلطان آسفالت حوزه نمایندگی خود هستم و افکار عمومی آن را به خوبی شهادت می دهد

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …