چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده ی مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت : اظهار نظر درخصوص مهار بحران برف باید عقلایی و محکمه پسند باشد

به گزارش همای گیلان نماینده ی مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای ضمن ابراز خرسندی از روند عملیات خدماترسانی به مردم و بیان اینکه هرگونه اظهار نظر در خصوص مهار بحران برف باید عقلانی و محکمه پسند باشد افزود : باید مسئولان در اظهار نظر سنجیده عمل نمایند تا مردم را  از خود نرنجانند و از این طریق بتوانند اعتماد مردم را جذب نمایند .

DSC04719

محمد رهبری املشی نیز از قطع جریان مکرر برق از شهروندان چابکسری عذرخواهی کرد و در پایان از صبر و بردباری مردم رودسر تقدیر نمود   و از مسئولین خواست با اهتمام بیشتر خسارات پیش آمده را پیگیر باشند تا رضایت مردم را جلب نمایند .   

رئیس اداره اطلاعات شهرستان رودسر نیز در این نشست راه اندازی اتاق مدیریت بحران رادر این شهرستان ضروری خواند و عنوان کرد: این امر بی تردید زمینه را برای نیازسنجی و هدایت سریع و بموقع نیروها و جلوگیری از هدررفت امکانات و منابع در زمان بحران احتمالی مهیا خواهد کرد .

وی همچنین بر لزوم شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در مواجهه با بحران های احتمالی تاکید کرد و افزود:با شناسایی این موارد و تقویت نقاط مثبت می توان بر مشکلات فائق آمد و موانع را به حداقل ممکن رساند . 

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …