چاپ مطلب چاپ مطلب

نمایندگان مجلس گیلان در جهت حمایت از مالک جوان باشگاه سپیدرود رشت پیشقدم شدند

در اولین دیدار رسمی مالک جدید باشگاه سپیدرود با وزیر ورزش و جوانان که با برنامه ریزی و هماهنگی راهبردی مهندس جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عصر روز شنبه، انجام شد ایشان اعلام نمودند که سپیدرود از تیم های ارزشمند فوتبال ایران است که باید حمایت شود

اختصاصی همای گیلان: بنابر این گزارش دکتر تن زاده، مالک جدید باشگاه سپیدرود به منظور ارائه برنامه ها، اهداف و راهبردهای برون رفت از بحران باشگاه سپیدرود رشت در دفتر کار دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان حضور یافت و در مورد مسایل و مشکلات موجود این باشگاه گفتگو کردند.

مالک باشگاه سپیدرود رشت در این نشست ضمن تشریح ساختار سازمانی جدید این باشگاه با اولویت انضباط مالی و حقوقی اظهار داشت: شرح وظایف محوله به کادر فنی، عوامل اجرایی و ستادی باشگاه سپیدرود در برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت مورد تفکیک قرار گرفته و به زودی نظم و انظباط سرلوحه کارهای این باشگاه قرار خواهد گرفت.

دکتر تن زاده یادآور شد: خوشبختانه تغییر و تحول در باشگاه سپیدرود مورد حمایت مردم ، مسئولین و نمایندگان گیلان قرار گرفته و همه پشت سر تیم و حامی ما هستند و امیدواریم در ادامه لیگ برتر با کسب نتایج مورد نظر، رضایت هواداران و مردم رشت را فراهم آوریم.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست با اعلام حمایت از باشگاه سپیدورد گفت: سپیدرود تیم ارزشمندی است که امیدوارم با مدیریت جدید به موفقیت های خوبی دست یابد.

دکتر سلطانی فر افزود : سپیدورد تنها نماینده فوتبال شمال کشور در لیگ برتر می باشد که در پایان مسابقات این فصل باید با حمایت همه جانبه رتبه آبرومندی در جدول مسابقات بدست آورد.

مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: سرمایه گذاری آقای تن زاده در باشگاه سپیدرود رشت ستودنی است و همه باید با حمایت از ایشان برای موفقیت فوتبال گیلان و تیم فوتبال سپیدرود رشت تلاش کنیم.

لازم به ذکر است که تاکنون دکتر دلخوش و مهندس کوچکی نژاد، نمایندگان مردم صومعه سرا و رشت نیز با برگزاری جلساتی حمایت خود را از ایشان اعلام کرده و در جهت کمک به باشگاه سپیدرود رشت اعلام آمادگی نمودند. باشگاه سپیدورد با توجه به سابقه و پیشینه زیادی که دارد متعلق به مردم گیلان و هوادارن خونگرم شهر رشت است و انتظار داریم همه برای موفقیت این تیم تلاش کنند

گفتنی است با حضور دکتر جواد تن زاده به عنوان مالک جدید باشگاه سپیدرود و سرمایه گذاری مناسب ایشان در این باشگاه مردمی این روزها شور و حال وصف ناشدنی در شهر رشت و حامیان فوتبال این شهر ایجاد شده و همه امیدوار به موفقیت این تیم هستند.

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

انتخاب آریا جهاندوست قهرمان چند دوره کاراته کیوکوشین آسیا و جهان برای مسابقات بین المللی اندونزی

  انتخاب آریا جهاندوست قهرمان چند دوره کاراته کیوکوشین آسیا و جهان برای مسابقات بین …