چاپ مطلب چاپ مطلب

نمایندگان گیلان با مدیریت غیربومی ها بر آب منطقه ای مخالفند/از دکتر نوبخت انتظار نداشتیم!

همای گیلان: پس از معرفی یک محمد حسین جعفری به عنوان مدیرعامل جدید آب منطقه ای استان گیلان و پایان دوره سرپرستی نیکخوی، قرار بود که مراسم معارفه مدیرعامل جدید آب منطقه ای گیلان ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخه (۲۰ شهریور) با حضور مشاور عالی وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، مدیران ارشد صنعت آب و مقامات استانی در محل سالن اجتماعات معاونت مالی و پشتیبانی برگزار می شود.

با این حال این مراسم به طرز قابل تاملی لغو شد و نیکخوی در گفتگویی با بیان اینکه علت لغو این مراسم را نمی داند، گفت: از تهران با بنده تماس گرفتند و لغو مراسم را به بنده اعلام کردند و تاریخ جدید زمان برگزاری مراسم را نیز اطلاع ندادند!

حالا اما مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی جعفری به خبرنگار خزر می گوید: استان گیلان سرشار از نیروهای مستعد و توانمند بومی است و نمایندگان گیلان با معارفه یک غیربومی به عنوان مدیرعامل آب منطقه ای گیلان مخالفند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در صورت انتصاب یک غیربومی بر راس آب منطقه ای، تنها چند سال طول می کشد تا وی نسبت به شبکه های آب رسانی استان اطلاع لازم را کسب کند و مشکلات کشاورزان را بشناسد، می گوید: ما بروی افراد غیر بومی حساسیتی نداریم و اگر فرد غیربومی ای باشد که بتواند توانمندتر از افراد بومی عمل کند پذیرای آن هستیم و به آن احترام می گذاریم.

لاهوتی افزود: ما از آقای دکتر نوبخت انتظار نداشتیم که  فردی غیربومی به فرزندان بومی گیلان که همگی توانمند و در کشور زبانزد عام و خاص هستند، ترجیح داده و تحمیل شود.//خزر

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …