چاپ مطلب چاپ مطلب

نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه دوره اول سما لاهیجان

همای گیلان:همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به کشور و آغاز ایام ا… دهه فجر زنگ انقلاب در دبیرستان پسران دوره اول به نمایندگی از مدارس چهارگانه سما لاهیجان نواخته شد.

3

در این مراسم که با حضور جواد نجار تمیزکار معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل، دکتر کردرستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه و مهندس ابراهیم مهربان رئیس شورای شهر لاهیجان برگزار گردید، نقدی پور مدیر دبیرستان در سخنانی ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب و عرض خیر مقدم به مهمانان حاضر در مراسم، با قرائت شعری در وصف انقلاب تریبون را به رئیس شورای شهر لاهیجان سپرد. «مهربان» در سخنانی کوتاه ضمن مرور تقویم انقلاب، به دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم تمام دشمنی ها و کینه توزی های ابرقدرت ها پرداخت و خواستار تلاش بیشتر دانش آموزان در زمینه های علمی و پژوهشی برای پیشبرد اهداف انقلاب و عزت و سربلندی نظام اسلامی تحت راهنمایی های مقام معظم رهبری در جهان شد تا بیش از پیش قله های علمی جهان را فتح نموده و جایگاه واقعی ایران اسلامی را به جهانیان ثابت نماییم.

در حاشیه این مراسم جواد نجار تمیزکار معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل نیز با تبریک فرا رسیدن بهار انقلاب و ورود امام مهربانی ها به میهن، در خصوص شعار همیشگی انقلاب یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» به بیان سخن پرداخت و ادامه داد: اسلامیت و جمهوریت دو بال اصلی انقلاب بوده که توسط امام راحل عظیم الشان ترسیم  و به ملت فهیم ایران هدیه شد. تمیزکار در سخنانش گریزی به اوضاع کشور در زمان طاغوت زد و افزود: رژیم گذشته عزت ملت را از آنها سلب کرده بود و مردم هر روز توسط بیگانگان تحقیر می شدند که کاپیتولاسیون یکی از این نمونه ها بود و کار به جایی رسیده بود که عزت ملت ایران به تمسخر گرفته شده بود و اگر نهیب امام راحل و خروش ملت نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر مردم ما می آمد و در حقیقت امام آمد و عزت و اقتدار را به مردم برگرداند. امام آمد تا در عرصه های دینی به اسلام تمسک کنیم و در عرصه های علمی با تکیه بر دانشمندان جوان مان بتوانیم روز به روز بر قله های افتخار بایستیم و در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم. در یک کلام امام آمد تا تا به ملت گوشزد نماید که ما «می توانیم». تمیزکار در ادامه سخنانش اظهار امیدواری نمود تا امروز نیز در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بتوانیم همان راه را با صلابت هر چه بیشتر ادامه دهیم و با تقویت نهاد های علمی و پژوهشی مثل دانشگاه و پرورش فرزندان آینده ساز از مشکلاتی که دشمنان برای مان درست کرده اند با موفقیت عبور کنیم.

در پایان  این مراسم زنگ انقلاب به صورت مشترک توسط آقایان مهربان، کردرستمی و تمیزکار به صورت رسمی نواخته شد.

1 2

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …