چاپ مطلب چاپ مطلب

 نواختن زنگ انقلاب و رژه موتوری در آستانه اشرفیه

اختصاصی همای گیلان:همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشورمان زنگ انقلاب در مدرسه بوعلی سینا با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی ، شهردار و دیگر مسئولین شهرستان نواخته شد.
01
فرماندار آستانه اشرفیه در این مراسم در جمع دانش آموزان مدرسه بوعلی سینا و مسئولین شهرستان گفت : آرزوهای جوانی در راستای رسیدن به فرهنگ بالنده انقلاب اسلامی که حضرت امام (ره) وعده داده بودند تحقق نخواهد یافت مگر با اندیشه جمعی.
اسماعیلیان ، دانش آموزان را پیشگامان فرهنگ آتی انقلاب اسلامی دانست و افزود : با دست شما امروز در مدرسه ، فردا در دانشگاه و در همه سطوح مدیریت فردای کشور ، می بایست آرزوه های امام تحقق یابد.
وی  با اشاره به سخن امام که حسین فهمیده را رهبر در عرصه جهاد و شهادت دانست واضافه کرد : دیروز این انقلاب را چون شهید فهمیده ها حفظ کردند و امروز و فردای این انقلاب را شما.
فرماندار آستانه ادامه داد: حرکت شهید فهمیده نشان دهنده معرفت بالای او بود و این نشان دهنده این است که داشتن معرفت به سن نیست.
اسماعیلیان معرفت را در کسب طریقی دانست که هر انسان خاکی حتی در سن کم می تواند به آن دست پیدا کند.
وی به دانش آموزان و دانشجویان سال ۵۷ اشاره کرد که با فتوای امام در مقابل ظلم و استکبار ایستادند و روزی همچون ۱۳ آبان ۵۷ را خلق کردند و ۳ ماه بعد با پیروزی بر استکبار انقلاب اسلامی ایران را به دنیا معرفی کردند.
فرماندار آستانه اشرفیه پیروزی حزب الله در لبنان را ادامه پیروزی انقلاب اسلامی سال ۵۷ دانست و گفت : این پیروزی ها ، میسر نمی شد مگر با مدیریت حضرت امام ، همراهی ملت و تاثیر پذیری از سیاست قرآنی که در راستای نهضت ابا عبدالله حسین شکل گرفت.
اسماعیلیان عنوان کرد : ملت ایران از کربلای سال ۶۱ تا امروز همه در کنار آرمان های امام هستند و شما که این ریسمان را به دست گرفتید و پرچم شهدای کربلا و انقلاب اسلامی که در دستان شماست را باید به آیندگان بسپارید.
این مسئول درادامه گفت : آن چیزی را که امروز داریم رهاورد قیام کربلا می باشد و شما به عنوان سربازان همه میادین انقلاب اسلامی نسبت به جهان و نسبت به خودمان می بایست فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه و به عنوان شعار روزمان داشته باشیم.
حسین اسماعیلیان در جمع دانش آموزان گفت : امروز شما زیر بیرق لااله الاالله به رهبری آیت الله خامنه ایی جمع شده اید تا در سنگر فرهنگی ، همه نیازهای آتی جامعه را مدیریت کنید.
فرماندار آستانه اشرفیه درانتها خطاب به دانش آموزان گفت : چه شما در این شهرستان و چه همتاهای شما در هر گوشه از ایران اسلامی ، اگر آینده خود را خودتان نسازید قطعا دیگران برای شما آینده ایی خواهند ساخت که مطلوب نظر شما نخواهد بود.
پس از انتهای مراسم فرماندار و مسئولین شهرستان به بازدید از رژه موتوری در شهرستان پرداختد.
خبرنگار : علیرضا هاتف
06 05 04  02 03 07

About سردبیر ارشد

Check Also

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند دکتر …