چاپ مطلب چاپ مطلب

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس سما لاهیجان و سیاهکل

اختصاصی همای گیلان:همزمان با آغاز سال تحصیلی نوای دلنشین «زنگ دانش» در مدارس سما نوازشگر گوش های دانش آموزان و آینده سازانی شد تا برای حرکت به سوی فرداهای روشن عزم خود را جزم نمایند.

در این مراسم که به صورت نمادین برگزار شد دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در سخنانی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانش آموزان، معلمین و کادر مدارس خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس ما با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی کارشان را آغاز نمودند و امیدوارم با توجه به شرایط حاد و حساس شیوع این ویروس خطرناک بتوانیم سال تحصیلی موفقی داشته باشیم.
ضیاظریفی در ادامه سخنانش اولویت اول مدارس سما را سلامت دانش آموزان عنوان نمود و خاطرنشان کرد: سلامت فرزندان مان در مدارس بزرگ ترین دغدغه ای است که داریم و اولیای عزیز مطمئن باشند که ما نیز چون آنان در درجه اول به سلامت دانش آموزان می اندیشیم و به همین خاطر مدارس ما مجهز به ضد عفونی کننده های هوشمند بوده و تب سنجی و همچنین زدن ماسک برای کادر مدرسه و دانش آموزان الزامی است. در ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی کرده ایم که ظرفیت هر کدام از کلاس های ما نیز ۸ نفر باشد تا سلامت فرزندان مان تا حد ممکن تضمین شود.
رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل مدارس سما لاهیجان و سیاهکل همچنین از تجهیز مدارس سما به شبکه های آموزشی مجازی خبر داد و خاطرنشان نمود در صورتی که ستاد کرونا تشخیص داد کلاس ها به صورت غیر حضوری برگزار شود حتما از طریق فضای مجازی در خدمت دانش آموزان خواهیم بود تا از تحصیل عقب نمانند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: حمایت جهاد کشاورزی از سرمایه گذاران حوزه زیتون استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: حمایت جهاد کشاورزی از سرمایه گذاران حوزه زیتون …