چاپ مطلب چاپ مطلب

نوبخت: راه‌آهن قزوین‌ ـ رشت دهه فجر سال ۹۵ افتتاح می‌شود

همای گیلان: محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسیر قزوین‌ ـ‌ رشت در محور منجیل از کوه البرز یکی از بخش‌های پرتردد به شمال ایران است.

13940721000776_PhotoB

وی به ۱۱ کیلومتر باقی‌مانده از ۱۳۸ کیلومتر آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین اشاره کرد و افزود: ۱.۵ کیلومتر حفاری برای احداث تونل در سه کیلومتر آزادراه مذکور انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه دو دهنه ۴۰ و ۳۰ متری و یک‌هزار و ۵۰۰ متر تونل برای سه کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت‌ـ‌قزوین انجام شده است، تصریح کرد: امروز این مسیر با همکاری دست‌اندرکاران پروژه محقق شده و زیر بار ترافیک رفته است.

وی اجرای باقی‌مانده آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین را نمادی از همکاری و مشارکت بین دولت و بخش غیردولتی خواند و گفت: دو اقدام در مسیر رشت‌ ـ‌ قزوین در حال انجام است.

نوبخت از افتتاح راه‌آهن قزوین‌ ـ رشت در دهه فجر سال ۹۵ خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال راه‌آهن رشت‌ ـ‌ انزلی و رشت‌ ـ آستارا اجرایی می‌شود.

معاون رئیس جمهور اتمام پروژه راه‌آهن رشت‌ ـ‌ قزوین را از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان دانست و یادآور شد: اتمام پروژه آزادراه رشت‌ ـ قزوین از دیگر مصوبات سفر مذکور است.

 امروز با حضور محمدباقر نوبخت یک لاین از ۳.۶ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه قزوین ـ رشت زیر بار ترافیک رفت.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان: شروع پروژه تعویض مقره های نامناسب خط پره سر – خلخال و اردبیل

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان: شروع پروژه تعویض مقره های نامناسب خط پره …