چاپ مطلب چاپ مطلب

نگاهی دوباره به مشکلات شهرستان رضوانشهر

اختصاصی همای گیلان:سخنم با نماینده محترم در مجلس ،فرماندار شهرستان،و تمام مدیرانی است که اعلام می دارند ما خادم مردم هستیم و علی رغم تلاششان جهت حل مشکلات ،هنوز به نتیجه مشخصی دست نیافته اند.
مسئولین محترم!!!
شهروندان رضوانشهری توقع داشتن شهری ایده ال و همسان با شهرهای با امکانات را ندارند،بلکه انتظار می رود حداقل امکانات شهری برایشان فراهم باشد و ناگفته نماند که این مطالب برای اولین بار نیست که عنوان می شود بلکه بارها و بارها گفته ایم اما چه کسی در شهرمان گوش شنوا دارد …؟؟؟!!! دریغ از یک پاسخ!!! و جالب تر از همه پس از انعکاس مطالب به خبرنگار لقب”حاشیه ساز” می دهند، بگذریم قلم خبرنگار هیچگاه برزمین نخواهد ماند و با توجه به قسمی که قران به قلم یاد کرده است با خود عهد کرده که در جهت خدمت به مردم و کمک به حل مشکلات لحظه ای قصور نکند و شاید!!!نوشتن و یاداوری مطالب تلنگری باشد بر مدیران دلسوز شهرستان،شاید!!!

index
کلام اغازین با شهردار و اعضای شورای شهرمان است؛با توجه به اینکه بیش از یک سال از عمر شورای جدید می گذرد اما مردم هیچگونه تغییری و تحولی را شاهد نبوده اند، اقایان شورای شهر کدام یک از شعار های انتخاباتی شما محقق شده است؟
یکی از مسائلی که مردم شهر رضوانشهر سالیان سال است که تحمل می کنند بحث تاکسی درون شهری است، گویا به نظر می رسد هیچ راه حلی برای این مسئله وجو ندارد؛ پس جلسات شورای ترافیک چه نتیجه ای دارد؟و تصمیمات گرفته شده در جلسه شورای ترافیک در چه زمانی قرار است اجرا شود؟
مشکل تاکسی رانی شهر می توان با مشخص کردن ایستگاه های مخصوص در ورودی و خروجی از تالش و انزلی و راه اندازی ایستگاه رضوانشهر به رشت درانتهای خیابان سردار جنگل حل کرد؛ تا مردم بتوانند از خدمات تاکسی نیز بهره مند شوند.
بحث دیگر وجود احشام در سطح شهر است که این هم قابل حل است و طبق بررسی های به عمل امده در شهرهای دیگر اگر شهردار محترم به محض مشاهده احشام در سطح شهر بدون هیچ ملاحظه ای این احشام را به مرکز فروش دام انتقال دهد دیگر شهروندان احشام خود را در شهر رها نمی کنند؛این اقدام توسط شهرداران دیگر صورت گرفته است و تاثیر گذار بوده است.
موزائیک های لغزان پیاده رو شهر که در روزهای بارانی باعث ازار شهروندان می شود و مردم در روزهای بارانی باید با سرعت مطمئنه در پیاده رو ها حرکت کنند.
شهردار و اعضای پر تلاش شورای شهر!!!
چرا شهروندان ما باید از بارش رحمت الهی احساس ناراحتی کنند؟ پس از بررسی دیدیم اب گرفتگی خیابان ها و معابر باعث رنجش خاطر مردم است . اگر اب گرفتگی خیابان ها و معابر قابل حل نیست لطفا چند دستگاه قایق موتوری تهیه نمایید تا در خیابان ها پر اب به مردم خدمات دهند که البته اشتغال زایی هم خواهد کرد…!!!
-طرح تفکیک زباله ها از مبدا به کجا رسید؟
-چرا کانالی که وسط شهر می گذرد هنوز چهره زشتی به شهر داده است؟ مگر قرار نبود از حاشیه کانال به عنوان فضای سبز استفاده شود؟
-در خصوص بازسازی پارک های تفریحی و پارک بیگزادمحله چه اقدامی انجام داده اید؟
همه این مسائل را شما مدیران بهتر می دانید اما چرا پاسخگو نیستید؟
شنیده شد نماینده محترم شهر مبلغ ۶۰۰میلیون تومان بودجه ای را که قرار بود از تبصره ۲۲بحران برف گیلان به رضوانشهر اختصاص یابددریافت نمایند اما هنوز خبری نیست، اقای نماینده تلاش شما برای حل مشکلات شهر بر ما پوشیده نیست ، این پیگیری ها از دید خبرنگاران پنهان نمانده است،هرچند در طی مدت نمایندگی یک بار هم پاسخگوی سوالات ما نشده اید،اما ما طبق رسالتی که داریم پیگیر کارها از سوی شما هستیم.
جناب اقای نماینده شما عضو کمیسیون بودجه مجلس هستید فکر نمی کنید این مبلغ برای شهر رضوانشهر کم باشد؟
خبردار شدیم شهر پره سر، یک میلیادر و نیم جهت روکش اسفالت پول دریافت کرده است، اما مبلغ رفع بحران رضوانشهر ۶۰۰ میلیون بوده است.
موضوع دیگر بحث اب اشامیدنی سالم شهروندان رضوانشهری و روستاییان عزیز است و طبق بررسی ها به عمل امده تمامی لوله های شبکه اب شهر رضوانشهر فرسوده بوده و نیاز به بازسازی دارند، به نظر شما در چه زمانی به وقوع خواهد پیوست؟
۳۵ سال از عمر پربرکت انقلاب می گذرد اما روستاییان ما در روزهای گرم سال یا اب شرب سالم ندارند و یا اب الوده مصرف می کنند و مدیر اب و فاضلاب روستایی شهرستان نبود اعتبار را دلیل این مشکلات عنوان کرد.
رئیس محترم شبکه بهداشت رضوانشهر چرا هیچ گونه نظارتی بر عملکرد پزشکان مراکز درمانی شهری و روستایی ندارید؟ همه مردم توان مراجعه به مراکز خصوصی و کلینیک ها را ندارند؛ لطفا با توجه به نبود بیمارستان در شهرستان، حداقل کادر درمانی مجربی در مراکز درمانی داشته باشید.
و نکته دیگر نظارت بیشتر بر بهداشت نانوایی های شهرستان داشته باشید که خبرهای خوبی در این خصوص به گوش نمی رسد.
بحث دیگر که اهالی محترم فرهنگ و هنر و فرهنگ دوستان سالها پیگیر ان هستند حل مشکلات فرهنگی شهرستان است.
مسئولین امور فرهنگی !!!
در جلسات شورای فرهنگ عمومی دغدغه شما جنگ نرم دشمن و هجمه فرهنگی به کشور عزیزمان است، شما چه کار مثبتی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام داده اید؟
متاسفانه در اکثر برنامه های فرهنگی حضور مدیران اجرایی و شخص اول شهرستان کم رنگ است و یا اینکه حضور ندارند، به چه دلیل؟ که البته این کار می توانید با حضور خود انگیزه ای باشید برای عوامل اجرایی برنامه های فرهنگی در شهرستان.
اقایان مسئول کار مجتمع فرهنگی به کجا رسید؟
وباید گفت که ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیگیری های زیادی در این خصوص داشتند،اما نماینده محترم و فرماندار شهرستان هم باید اقداماتی را انجام دهند.
در پایان ضمن تقدیر از تمامی خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی،از تک تک کسانی که با نظرات، پیشنهادات و /تهیه گزارش سرکار خانم مهتاب ره

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …