چاپ مطلب چاپ مطلب

هادی کوچکی نژاد بخشدار کلاچای شد.

اختصاصی همای گیلان:فرماندار رودسر درمراسم تودیع و معارفه بخشدار کلاچای ارتباط مستقیم و دوسویه مسئولان بویژه بخشداران را با مردم مورد تاکید قرار داد و گفت: از بخشداران انتظار می رود دیدارهای چهره به چهره و ارتباط مستقیم با مردم را تقویت و استحکام ببخشند.

تودیع-ومعارفه-بخشدار-کلاچای5-300x199

جانبازی رودسری امروز در این مراسم افزود: مردم از مسئولان انتظار دارند همواره در کنار آنها باشند، مسائل و مشکلات آنها را بشنوند و درصدد رفع آن بر آیند و این نکته مهم و برجسته ای است که دولت تدبیر و امید به آن تاکید فراوان دارد.

وی در ادامه سخنان خود کلاچای را یکی از شهرهای گردشگر پذیر استان دانست و اظهار کرد: باید از این ظرفیت برای توسعه منطقه استفاده کنیم.

وی از ورود ۱۰۹ درصدی گردشگر و مسافر در این شهرستان طبق آمارهای استان خبر داد و افزود: باید تمام تلاش خود را در جهت زیرساخت های لازم برای جذب مسافر و گردشگر بکار گیریم .
وی همچنین بر ضرورت توجه ویژه و اساسی به حوزه راهسازی و نگه داری راه و تثبیت بسیاری از مواضع در این حوزه و تکمیل پروژه های راهسازی در بخش کلاچای را مورد تاکید قرار داد.

امیر جانبازی رودسری تنظیم بازار، ارتباط مستقیم با مردم و تلاش برای نگهداری محیط زیست را مورد تاکید قرارداد و گفت: همه با هم در جهت سیاست های دولت تدبیر و امید و شکوفایی اقتصاد منطقه تلاش کنیم.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات بخشدار سابق ‘محمد موسی شعبانیان ”هادی کوچکی نژاد’به سمت بخشدار جدید بخش کلاچای منصوب و مشغول بکار شد.

About سردبیر ارشد

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …