چاپ مطلب چاپ مطلب

هتک حرمت به رهبر شیعیان بحرین توسط همیاران فرهنگی مدارس ابتدایی ،مدیران،معلمان و دانشجویان شهرستان رودسر محکوم شد

اختصاصی همای گیلان :مسئول کانون همیاران فرهنگی رودسر گفت :استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب که به بهانه مبارزه با تروریسم به منطقه لشکرکشی کرده است با پشتیبانی و ترانزیت گروه‌های تکفیری، وحدت امت رسول‌الله (ص) را نشانه گرفته است. تاریخ ثابت نموده که هر کجا در منطقه بر علیه مسلمانان توطئه‌ای انجام شده است

1
،آمریکا و اسرائیل در آن دست داشته و در ماجرای عراق هم نقش آنها کاملاً آشکار است.
کمالی در ادامه گفت: به همین منظور، صبح امروز محکومیت جنایات اخیر منطقه گروه های تکفیری و هتک حرمت به رهبر شیعیان بحرین توسط همیاران فرهنگی مدارس ابتدایی شهرستان رودسر با شعار ” مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر وهابی و …” در یک حرکت نمادین که مدیران ،معاونین ،دانش آموزان و اولیاء مدارس شهیدبخت شکوهی،شهدای۱۷شهریور،حضرت خدیجه کبری(س)، و پاسداران شهرستان رودسر حضور داشتند برگزار شد.
حاضرین در نماز جمعه ۱۴آذر هم حضور داشتند
پرهیزگاری، تسلط بر مسائل و جریانات روز کشور و جهان، در کنار مهربانی و مردمداری و علم فراوان و تسلط بر مسائل فقهی، موجب شده تا شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ، جایگاه بسیار با نفوذی در میان مردم بحرین بیابد.او از میان مردم برخاسته و این مردم بودند که به وی این جایگاه رفیع را بخشیدند.
شیخ عیسی قاسم شهرت و معروفیت خود را از طریق رسانه‌ها و راضی و خشنود کردن آنها به دست نیاورده و به همین دلیل، شیعیان بحرین، همواره مطیع و فرمانبر اوامر و دستورات و اشارات او هستند.

110 12

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …