چاپ مطلب چاپ مطلب

هفت پروژه شهرداری سیاهکل در هفته دولت به بهره برداری رسید

اختصاصی همای گیلان:شهردار سیاهکل در مراسم افتتاح پروژه روکش آسفالت خیابان دادگستری گفت:
اینجانب حدود ۸ ماه پیش این مسئولیت را بر عهده گرفتم و الحمد ال.. با همکاری خوب توانستیم خدمات شایان توجهیارائه نماییم که در این هفته ۷ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسیده است .

DSCN0335
مهندس کاظمی اظهار داشت: جهت روکش آسفالت و فرش موزائیک خیابان دادگستری که وضعیت بسیار نابسامانی داشت حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی افزود: دیگر پروژه ای که در این ایام افتتاح و به بهره برداری رسید روکش آسفالت خیابان امام از چهار راه سینما تا میدان دیلمان است که با پیگیری فرماندار ، نماینده و خصوصاً استاندار و معاونت عمرانی انجام گرفت که برای آن هم ۱۶۹ میلیون تومان اعتبار صرف شده است که ۱۵۰ میلیون آن استانی و ۱۹ میلیون تومان آن هم از محل درآمدهای شهرداری می باشد.
شهردار سیاهکل تصریح کرد: زیر سازی و آسفالت خیابان مظلوم دیگر پروژه ای است که در این هفته افتتاح و به بهر برداری رسید که برای آن هم ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است که جادارد به جهت اخذ سیمان این پروژه از کار خانه سیمان، از فرماندار ونماینده شهرستان تشکر شود.
مهندس کاظمی اذعان داشت: روان سازی ترافیک یکی از برنامه های شهرداری بود که در این زمینه هم با احداث دو دهنه پل (پل شهدا و پل خیابان باهنر) موجب شد تا ترافک روانی را در این دو قسمت شاهد باشیم. وی احداث دیوار حفاظتی خیابان آل بویه و دیلمان که باعث تخریب محدوده اداره منابع طبیعی می شد را دیگر پروژه این ایام خواند که جهت ساخت آن ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار مصوب شد بوده که تاکنون برای آن ۴۵ میلیون تومان اختصاص داده شده است.

DSCN0354

DSCN0347DSCN0328Picture10-6348DSCN0336DSCN0336

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …