چاپ مطلب چاپ مطلب

همایش اصلاح‌طلبان برگزار شد

همای گیلان:همایش اصلاح‌طلبان با حضور چهره های اصلاح طلب در کانون توحید برگزار شد.

20150111101830ch-n00089619-b
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان، همایش شورای هماهنگی جبهه اصلاحات امروز در کانون توحید تهران با حضور جمعی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب آغاز شد.

احمد حکیمی پور رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در همایش اصلاح طلبان که امروز در کانون توحید تهران برگزار شد، اظهار داشت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به معنای مجموعه حقوقی ریشه‌دار در نظام جمهوری اسلامی است که از دوران حیات امام خمینی(ره) شکل گرفته و در آن دوران با عنوان مجموعه نیروهای خط امام معروف شد.

وی افزود: ما به عنوان اصلاح‌طلبان یک حضور حداکثری مردم در فعالیت‌های سیاسی را دنبال می‌کنیم و برای رفع موانع در این مسیر تلاش داریم و از سوی دیگر انسجام اصلاح‌طلبان هدف دیگر ماست که امیدوارم به این نتیجه برسیم.

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در همایش اصلاح طلبان که در کانون توحید تهران برگزار شد، گفت: بنده پیشنهاد ائتلاف نسبی اصلاح‌طلبان با رقبای خود برای رسیدن به مجلس کارآمد و توانا را ارائه می‌کنم.

وی ادامه داد: ما هیچ راهی جز پیروزی نداریم و تلاش ما باید به سمت همگرایی و رسیدن به انسجام باشد و باید پیروزی جبهه‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان نیز در همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای هماهنگی اصلاحات مسئول هماهنگی بین اصلاح‌طلبان است اظهار داشت: موقعیت امروز اصلاح‌طلبان یک موقعیت ممتاز است که باید با وحدت و همت آن را ادامه بدهیم.

در این همایش معصومه ابتکار، موسوی لاری،هادی خامنه‌ای، منتجب‌نیا،کواکبیان، عارف، فومنی و رهامی و تنی چند از دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب حضور دارند.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …