چاپ مطلب چاپ مطلب

همایش شوراها و دهیاران بخش دیلمان و پیرکوه برگزار شد

اختصاصی همای گیلان: روز گذشته  همایش شوراها و دهیاران بخش دیلمان و پیرکوه با حضور  جعفر زاده معاون  فرمانداری شهرستان سیاهکل برگزار گردید.

در این نشست جعفرزاده  ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار محترم و شوراهای اسلامی و دهیاران محترم در خصوص اقدامات و مدیریت درست در مقابله با بحران برف اخیر افزود: در انتخابات پیش رو مردم مهمترین رکن می باشند که وظیفه ما تشویق و ترغیب مردم جهت حضور صد در صدی در پای صندوقهای رای می باشد

وی در ادامه از شورا ها و دهیاران خواست که به هیچ عنوان از گروه ها یا احزاب خاصی حمایت نکنند.

معاون فرماندار سیاهکل همچنین بیان داشت: آمریکا دشمنی دیرینه با ایران داشته ودولت جدید آمریکا  که از رای حداکثری مردم برخوردار نبوده و با رای الکترال به ریاست جمهوری رسیده با اقدامات نادرست خود حتی باعث نارضایتی مردم خود گردیده است.

حسین یکتا بخشدار دیلمان و پیرکوه نیز در این نشست گفت: دولت در سالهای گذشته عملکرد مثبتی داشته که گاز رسانی ،آسفالت ، تثبیت محور دیلمان به لونک و  نهایی شدن سد دیلمان با پیگیری های اسلامی فرماندار محترم و  نیکفر نماینده محترم از جمله مهمترین این اقدامات بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه  راه اندازی کشتارگاه  به مدت ۵ ماه است که قابل بهره برداری می باشد اضافه کرد:  جلسه شورای اداری که در سال ۹۴ با حضور آیت ا… قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و دکتر نجفی استاندار پرتلاش در دیلمان داشتیم مصوب گردید که کشتارگاه نیمه صنعتی احداث شود.

بخشدار دیلمان و پیرکوه همچنین از شورای تامین شهرستان که نهایت همکاری را داشته تقدیر و تشکر کرد و خاطر نشان کرد: کشتارگاه بخش دیلمان و پیرکوه  مدت ۵ ماه است که توسط سرمایه گذار داخلی آقای پیمان قلی زاده احداث و با دو میلیارد و دویست میلیون تومان به اتمام رسیده است.

یکتا همچنین در خصوص در پیش بودن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت:  بنا به فرمایش مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم ،هدف حضور مردم در پای صندوق های رای است پس همگی وظیفه داریم مردم را به پای صندوقها هدایت کنیم.
با کانال تلگرام همای خبر همراه باشید

About سردبیر

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …