- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

همایش شوراها و دهیاران بخش دیلمان و پیرکوه برگزار شد

اختصاصی همای گیلان: روز گذشته  همایش شوراها و دهیاران بخش دیلمان و پیرکوه با حضور  جعفر زاده معاون  فرمانداری شهرستان سیاهکل برگزار گردید.

در این نشست جعفرزاده  ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار محترم و شوراهای اسلامی و دهیاران محترم در خصوص اقدامات و مدیریت درست در مقابله با بحران برف اخیر افزود: در انتخابات پیش رو مردم مهمترین رکن می باشند که وظیفه ما تشویق و ترغیب مردم جهت حضور صد در صدی در پای صندوقهای رای می باشد

وی در ادامه از شورا ها و دهیاران خواست که به هیچ عنوان از گروه ها یا احزاب خاصی حمایت نکنند.

معاون فرماندار سیاهکل همچنین بیان داشت: آمریکا دشمنی دیرینه با ایران داشته ودولت جدید آمریکا  که از رای حداکثری مردم برخوردار نبوده و با رای الکترال به ریاست جمهوری رسیده با اقدامات نادرست خود حتی باعث نارضایتی مردم خود گردیده است.

حسین یکتا بخشدار دیلمان و پیرکوه نیز در این نشست گفت: دولت در سالهای گذشته عملکرد مثبتی داشته که گاز رسانی ،آسفالت ، تثبیت محور دیلمان به لونک و  نهایی شدن سد دیلمان با پیگیری های اسلامی فرماندار محترم و  نیکفر نماینده محترم از جمله مهمترین این اقدامات بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه  راه اندازی کشتارگاه  به مدت ۵ ماه است که قابل بهره برداری می باشد اضافه کرد:  جلسه شورای اداری که در سال ۹۴ با حضور آیت ا… قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و دکتر نجفی استاندار پرتلاش در دیلمان داشتیم مصوب گردید که کشتارگاه نیمه صنعتی احداث شود.

بخشدار دیلمان و پیرکوه همچنین از شورای تامین شهرستان که نهایت همکاری را داشته تقدیر و تشکر کرد و خاطر نشان کرد: کشتارگاه بخش دیلمان و پیرکوه  مدت ۵ ماه است که توسط سرمایه گذار داخلی آقای پیمان قلی زاده احداث و با دو میلیارد و دویست میلیون تومان به اتمام رسیده است.

یکتا همچنین در خصوص در پیش بودن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت:  بنا به فرمایش مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم ،هدف حضور مردم در پای صندوق های رای است پس همگی وظیفه داریم مردم را به پای صندوقها هدایت کنیم.
با کانال تلگرام همای خبر همراه باشید [1]

[2] [3] [4] [5]