چاپ مطلب چاپ مطلب

همایش شورای آموزش وپرورش دربندر کیاشهر

اختصاصی همای گیلان:نشست هم اندیشی صمیمی روسای انجمن واولیاء ومربیان مدارس ،شوراها ودهیاران با اعضاء شورای آموزش وپرورش در کانون دکتر حسابی با عنوان همایش شورای آموزش وپرورش برگزار شد .
download
این نشست با اجرای سرودی از دانش آموزان مدرسه شهید اسماعیلی شروع شد.
سپس  علی عطایی یکی اعضاء شورای آموزش وپرورش ضمن بیان مشکلات موجود در مدارس  نیز گزارشی از اهم فعالیتهای شورا در مدارس این بخش بیان نمود.
عطایی همچنین از دهیاران بخش کیاشهر خواست همچون گذشته و چه بسا بیشتر از گذشته به حمایت از مدارس روستاهای بخش کیاشهر  بپردازند.
وی ازمدبران  مدارس در روستاها خواست تا برپایی جلسات منظم به ارائه گزارش از وضعیت مدارس خود و مشکلات موجود به اعظای اولیا و مربیان و شوراهای روستاها و دهیاران  بپردازند.
 در ادامه این نشست  ناصر رحیمی نژاد رئیس آموزش وپرورش منطقه کیاشهر پیرامون اهمیت مشارکت مردم و خیرین در عمران وآبادی مدارس صحبت نمود.
خوشحال بخشدار بندر کیاشهر هم در این نشست ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر از همه اعضاء انجمن واولیاء ومربیان مدارس و دهیاران شهر روستا تقدیر وتشکر نمود
خوشحال  همچنین افزود اولیای محترم دانش آموزان می بایست به وضعیت تربیتی فرزندان خود در مدارس توجه  و همواره با مدیران مدارس همکاری داشته باشند.

About سردبیر ارشد

Check Also

سردار رادان: طرح نور ادامه خواهد داشت

سردار رادان: طرح نور ادامه خواهد داشت فرمانده کل انتظامی کشور: 🔹در طرح نور به …