چاپ مطلب چاپ مطلب

همایش عفاف و حجاب در رضوانشهر برگزار شد

همای گیلان، همایش بزرگ عفاف و حجاب در پارک کوثر رضوانشهر در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان با حضور قربان خوشحال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، ائمه جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولین شهرستانی و بانوان به همت حوزه بسیج خواهران سپاه ناحیه و دیگر ادارات برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان طی سخنانی در این همایش علت اصلی ستیز استکبار با عفاف‌ و‌ حجاب را حقیقت این موضوع دانست و گفت: عفاف‌‌ و‌ حجاب با ایجاد روحیه متعالی در زنان، ظلم ناپذیری، آزادی‌خواهی و تسلیم نشدن در برابر ظلم را موجب شده و همین عامل موجب وحشت استکبار و نظام سرمایه‌داری غرب شده است.
حجت الاسلام تسخیری افزود: در صورتی که حجاب و عفاف در بینش افراد نهادینه شود به طور قطع اثر آن را می توان در عمل و رفتار آن فرد و پوشش با حجاب او مشاهده کرد.

وی گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقید به پوشش عفیفانه در بین افراد جامعه می تواند به رشد و توسعه کشور کمک کند چون رشد هر جامعه ای مستلزم داشتن نسلی سالم از نظر روانی، جسمی و اخلاقی است.

ایشان همچنین استفاده از فضای مجازی در این زمینه را مهم دانسته و افزود : فضای مجازی در ترویج حجاب و عفاف بسیار مهم است و انتظار می رود همه مسئولین در این زمینه بیش از پیش تلاش نمایند تا فضای مجازی بصورت صحیح در راستای ترویج این فرهنگ حسنه پیش رود .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …