چاپ مطلب چاپ مطلب

همایش مدیران کارخانه های چایسازی شرق گیلان، به میزبانی املش در اردیبهشت ۱۴٠۱ برگزار شد.

فرماندار املش در همایش تولیدکنندگان چای شرق گیلان: املش با۳۲٪ تولید، رتبه نخست تولید چای کشور را داراست

جلسه پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات کارخانه داران صنعت چای املش برگزار شــد

همای خبر به نقل ازروابط عمومی‌فرمانداری‌املش،همایش پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات‌کارخانه داران صنعت‌چای‌املش بریاست مختار رضایی،فرماندار املش و با حضور حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور، اعضای شورای تامین و رییس اداره چای املش، مدیران ادارات و نهادهای شهرستان و کارخانه داران صنعت چای شرق گیلان به میزبانی شهرستان املش برگزار شد.
در این جلسه مختار رضایی،فرمانداراملش اولویت دادن به تولید داخلی را محور اصلی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در دولت سیزدهم خواند.
نماینده عالی دولت در شهرستان، با بیان اینکه شهرستان املش اولین تولید کننده چای در کشور است،افزود: شهرستان املش رتبه نخست تولید چای خشک کشور را به خود اختصاص داده است.

افزود: املش با دارا بودن نزدیک به شش هزار هکتار از اراضی چایکاری، در حال حاضر حدود ۳۲ درصد از تولید چای کشور را برعهده دارد و بزرگ ترین کارخانه چای سازی کشور به نام « چهارده معصوم » در روستای جیرگوابر املش از توابع بخش رانکوه و اولین‌کارخانه اتوماتیک چای سازی کشور در روستای جورکاسر از توابع بخش مرکزی املش فعالیت دارند.
در ادامه حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در این همایش گفت: شهرستان املش یکی از بزرگترین تولید کنندگان چای در کشور است.
رئیس سازمان چای کشور گفت: دولت محترم تمام تلاش خود را مصروف حمایت از تولید داخلی کرده، لذا افزایش قیمت برگ سبز چای نشان دهنده حمایت دولت از صنعت چای و کشاورزان چایکار است.
لازم بذکر است پس از سخنرانی فرماندار شهرستان و رییس سازمان چای کشور، امام جمعه،جانشین فرمانده سپاه ناحیه املش، فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس اداره اطلاعات شهرستان های رودسر و املش و درنهایت سه نفر از کارخانه داران چایسازی شرق گیلان، به نمایندگی از مدیران صنعت چایسازی به سخنرانی پرداخته و مسایل و مشکلات حوزه صنعت چای را مطرح و خواستار حل مشکلات این صنعت مهم شدند.
در پایان رمضانی، نماینده رئیس دادگستری شهرستان، در این همایش به برخی از شبهات وابهامات حقوقی مطرح شده از سوی تعدادی از مدیران کارخانه های چایسازی پاسخ داد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …