چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با آغاز هفته معلم صورت گرفت؛ حضور نماینده لاهیجان و سیاهکل در مدرسه سبز سما سیاهکل


همای گیلان، معاونت دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل به منظور قدردانی از مقام رسولانه معلم و تجلیل از این خادمان بی ادعا، دیدار با معلمان و دانش آموزان مدرسه سبز سما سیاهکل را در دستور کار قرار داد و به همین مناسبت میزبان نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در این مرکز آموزشی فرهنگی بود.
دکتر ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت به همراه معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل در یک گفت و گوی صمیمانه ضمن بازدید سرزده از کلاس های درس با اهدای هدیه و شاخه گل از معلمین این مدرسه تقدیر به عمل آوردند.
در این دیدار صمیمی که رئیس و کارکنان دانشکده سما سیاهکل نیز حضور داشتند از تمامی معلمین این مدرسه در حضور دانش آموزان تجلیل شد.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در جریان این بازدید در سخنان کوتاهی ضمن تبریک روز معلم به همه خادمان امر آموزش و پرورش آرزوی امیدواری نمود که معلمان ما بتوانند در تربیت نسل آینده خوب عمل کنند و آینده سازان موفقی تحویل جامعه دهند.
نیکفر در ادامه به دانش آموزان نیز توصیه نمود که اگر بخواهند آینده سازان موفقی برای جامعه باشند باید خوب درس بخوانند و به وظیفه دانش آموزی شان به درستی عمل نمایند.
دکتر ضیاظریفی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل نیز هدف اصلی از این دیدار را تجلیل از مقام معلم عنوان نمود و خاطرنشان کرد: با آغاز هفته معلم بر خود وظیفه دانستیم در مدارس حضور یافته و ضمن دیدار با معلمین عزیز این روز را به آنان تبریک بگوییم.
رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در ادامه از حضور دکتر نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل به رغم مشغله کاری اش در مجموعه سما سیاهکل تقدیر و تشکر نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …