چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با ایام ا…دهه فجر؛ پارک کودک روستای دوله ملال بخش مرکزی ماسال به بهره برداری رسید

اختصاصی همای خبر/با حضور فرماندار شهرستان ماسال، فرمانده سپاه ناحیه، بخشدار بخش مرکزی، دهیار و اعضای شورای روستای دوله ملال،  و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان،  پارک کودک روستای دوله ملال با حضور گرم دانش اموزان و اهالی روستا به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان ماسال ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز دور هم جمع شدیم و شاهد پیشرفت عمران و ابادانی در روستاها و قدردان نظام جمهوری اسلامی هستیم که همواره این بستر را فراهم کرده تا روز بروز شاهد افتتاح گسترده در سطح شهرستان باشیم و این روند تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.
مهندس گیل چالانی از دهیار پرتلاش و اعضای شورای روستا ، بخشدار بخش مرکزی و بویژه از همکاری فرماندهی سپاه که در واگذاری زمین پارک کودک اهتمام ورزیدند تقدر و قدردانی کرد.

در ادامه اسلام محمدی تبار دهیار روستای دوله ملال ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه فجر، از تلاش بی وقفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، که زمین پارک را در اختیار دهیاری قرار دادند ، و نیز از حمایتهای فرماندار شهرستان، مجموعه عوامل فرمانداری، بخشدار مرکزی قدردانی کرد و گفت: در اینده شاهد پیشرفت و توسعه ابادانی روستای دوله ملال خواهیم بود و سعی خواهیم کرد پروژه های مهمتر که در شان اهالی دوله ملال باشد انجام پذیرد.
دهیار روستای دوله ملال افزود: روستای دوله ملال با ۵۲ خانوار،دارای جمعیت ۷۵۳ نفری است  که این روستا از امکانات دو مسجد، یک پایگاه بسبج و پارک کودک بر خوردار است.

محمدتبار در خصوص مشکلات روستا افزود: مشکل اب شرب ، که ۷۰ درصد مشکل مرتفع شده و نیز ضعف برق روستا که با شروع فصل تابستان مشکل دوچندان میشود که انتظار می رود از مدیریت برق شهرستان اهتمام ویژه ای به این روستا داشته باشند.
خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …