چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با ایام ا…فجر؛ افتتاح مجتمع گردشگری و پذیرایی در بخش پره سر شهرستان رضوانشهر

مجتمع گردشگری و پذیرایی با حضور معاون فرماندار رضوانشهر و مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان در بخش پره سر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

اختصاصی همای گیلان، مهندس جلالیان رئیس صندوق کارآفرینی امید در آیین بهره برداری از این طرح ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه چنین طرحهایی در شهرستان باعث رونق و پیشرفت و اشتغال زایی می شود،گفت: به برکت نظام و دولت تدبیر و امید ،این طرح با اعتباری بالغ بر۴۰۰ میلیون تومان از طرح های صندوق کار آفرینی امید می باشد و برای ۹ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی افزود: نظر به نام گذاری سال ۹۷توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالا ی ایرانی و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید صندوق کار آفرینی امید شهرستان رضوانشهر توانسته تا کنون ۱۳۰درصد از اعتبار ابلا غی را جذب و برای ۵۵ نفر نیروی کار به صورت مستقیم اشتغال ایجاد نماید.

جلالیان گفت: تا به امروز کل تسهیلات پرداختی ٬ منعقد شده و مصوب صندوق در سامانه کارا که به این صندوق ارجاع شده مبلغ ۲ میلیاردو پانصد میلیون تومان می باشد.

ناصری مدیر رستوران شاطر عباس نیز ضمن خوش امدگویی در جمع مسوولین شهرستانی گفت: این مجموعه با زیربنای ۳۰۰متر مربع فضای رستوران تجهیز وبخش کافی شاپ ان در فضایی دلنشین با امکانات رفاهی به متراژ۲۸۰متر مربع قابل بهره برداری است.


خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …