چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با دهه فجر؛ افتتاح دکل مخابراتی ایرانسل در روستای امام زاده شفیع شاندرمن به بهره برداری رسید

همزمان با دهه فجر؛

افتتاح دکل مخابراتی ایرانسل در روستای امام زاده شفیع شاندرمن به بهره برداری رسید

 

رئیس مخابرات شهرستان ماسال در آئین افتتاح این پروژه گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال ،روستاهای امام زاده شفیع و روستای چیت بن را بصورت صد درصدی پوشش می دهد.

فضل طلب افزود: اعتبار این پروژه از محل خدمات اجباری روستایی از محل وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان که مجری این سایت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است.

رئیس مخابرات شهرستان با بیان اینکه این سایت در روستای نیلاش در حال بتن ریزی است، افزود: در حال بتن ریزی و نصب دکل هستیم که با مساعدت دستگاه‌های مربوطه، قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، به بهره برداری خواهد رسید.

وی یاداورشد: تا قبل از پایان سال ، آغاز کلنگ‌زنی سایت ارتباطی روستای طالب دره را استارت خواهیم زد.

 

 

***دهیار روستای امام زاده شفیع شاندرمن نیز در حاشیه مراسم در خصوص این پروژه گفت: روستای امام زاده شفیع دارای ۲۰۱ خانوار نزدیک به ۶۰۰ نفر جمعیت دارد و از امکانات مخابراتی، دکل ایرانسل و همراه اول برخوردار است.

محمد دلداری نیلاش یکی از مشکلات روستا را آب شرب روستایی، زیر سازی و آسفالت روستا عنوان کرد و گفت با مساعدت نماینده و فرماندار شهرستان قطعا مشکلات حل خواهد شد.

محمد دلداری نیلاش دهیار روستای امام زاده شفیع همکاری خوب اعضای شورا بنام‌های سید جعفر فاطمی، علی ثابت در انجام پروژه های روستا را مثبت ارزیابی کرد و گفت : با کمک فرماندار شهرستان ، بخشدار شاندرمن، همه مشکلات رفع خواهد شد.

 

گزارش از : عطیه نصرتی

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان خبر داد: پیش بینی ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان خبر داد: پیش بینی ۲۵۰ برنامه به مناسبت …